Sabtu, 17 Disember 2011

.........

Huh.. lame tak update blog.. (itu je la yang mampu aku katakan setiap kali aku updata blog hm..  ) lepas je aku habis final exam yang lepas aku dapat tau opah aku masuk ICU kat hospital taiping, perak. Agak terkejut jugak la bila dapat tau. Nampaknye Allah lebih sayangkan opah aku. Pada 30 november 2011 bersamaan dengan hari rabu opah  aku menghembuskan nafas terakhirnya di hospital tanpa ditemani oleh sesiapa pun. (aku tau nurse mesti ada kat situ kan? Kan? Kan?)  kesian opah aku. Meninggal sorang2.. :’( aku pun tak sempat nak jumpe dia buat kali terakhir..  sepi… pilu..
masa aku tau dapat tau berita sedih ni, reaksi aku.. biasa..kosong.. tak tau nak kata apa2.. aku bangun je solat subuh terus mak aku kata “opah da xde.. sedekahkan yassin kat opah. “ opah… semoga opah  selamat di alam sana.. mudah-mudah roh opah dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang2 yang beriman dan beramal soleh… yassinku hadiahkan buat opah di sana.. 
aku hanya sempat ziarah kubur  opah setelah 4 hari kemudian. Al fatihah ku sedekahkan untuk opah sebaik saja sampai di depan kubur opah… hanya batu nisan sebagai tanda bahawa jasad opah dikebumikan di sungai galah, perak. ai sedih bercampur sayu pula aku nak menulis entry ni.. ok that’s all.. thanks for reading. Assalamualaikum.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)