Ahad, 1 Januari 2012

2012

Assalamualaikum. Selamat Tahun Baru 2012. :) tak sangka aku yang aku boleh kekal berblog. :) Alhamdulillah Allah panjangkan usia aku. Dapat aku melangkah ke tahun 2012. Syukur Alhamdulillah. Sepanjang tahun 2011 yang lalu, banyak juga kenangan dan pengalaman yang aku dapat dan rasai. Aku sendiri tak tau nak bagitau sama ada aku gembira atau pun sedih. Tapi, pada ujung tahun 2011 aku agak terkilan dengan kawan2 sepermainan aku masa aku kecik2 dulu. May be jodoh persahabatan kami setakat ini. Dah tak serapat dahulu. Tapi aku rehda dengan semua tu. Terima kasih sebab mereka semua pernah jadi kawan2 yang terhebat dan best buat aku. :)

Ok. Tutup buku pasal tahun 2011 yang telah meninggalkan kita sama ada kita sedar, tak sedar atau buat2 tak sedar. Hehe. Azam tahun baru? Hm… tak de kot. Setahu aku , aku tak de azam. Tapi impian banyak. Impian dan angan-angan yang tak logik, merepek2 dan mustahil untuk jadi kenyataan.  Hehe.. walapun macam tu, aku suka. Hanya tu je yang menjadi penghibur aku masa aku bosan.. ngee~~  dan setiap apa yang aku inginkan kebanyakkan nyer semua nya tak menjadi seperti yang aku harapkan. Hehe.. it’s ok. Aku tahu Allah dah merancang sesuatu yang lebih baik untuk aku. :)

Walapun apa pun aku tetap punya harapan untuk tahun 2012. Aku harap  persahabatan aku dan Elliza akan terus kekal hingga ke syurga. Aku harap aku akan ceria sentiasa untuk memulakan lembaran baru 2012 ini. Harap semuanya berjalan dengan lancar hendaknye. Ok.itu saja ulasan dan luahan hatiku sempena tahun baru ini. Semoga dirahmati Allah. :)

4 ulasan :

  1. kawan biar seribu kan.have a blessful new year. :)

    BalasPadam
  2. SELAMAT TAHUN BARU CIK KEJU..HEHE..LAMA KAK BUI TAK DTG SINI..TERIMA KASIH SBB MASIH SUDI JENGUK KAK BUI..*_*

    BalasPadam
  3. @Bui Junaidi same2 kak bui.. it's ok.. masing2 busy :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)