Rabu, 14 November 2012

kajian untuk yang lepas.. ww*37

koleksi kertas final exam tahun lepas

*p/s: Maaf la ckj asyik post gambar post fasal exam.. huhu da itu yang ckj tgh buat sekarang.. niat hari mau post entry yang panjang sikit.. tapi keadaan tak mengizinkan.. huhu.. 

20 ulasan :

  1. macam buku final year project deqja pulok~ hihihi

    BalasPadam
  2. Xpe ckj.. :)
    teringat pulak final yg nak menjelang bulan 1 niee..

    BalasPadam
  3. cik anis final exam disember ni

    BalasPadam
  4. memang bagus buat revision paper final yg da tahun2 sebelum. gud luck !

    BalasPadam
  5. all the best.. namu main2 ye,ckj^^

    BalasPadam
  6. report final projek yg memeningkan... huk3 xD
    all the best ye ckj... :D

    BalasPadam
  7. thesis untuk master ker ni?sebelum ni rasa tgk warna hitam je..by the way,all the best CKJ

    BalasPadam
  8. edy bakal kene buat benda yang sama..sebab lect dh tunjuk2.buku ni

    BalasPadam
  9. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    BalasPadam
  10. ckj! maaf lama ta bw!

    btw, gudluck dear! :))

    BalasPadam
  11. Assalammualaikum.

    Kjue, kjue mesti khusyuk study kan skrg,hehehe.

    Study dgn mood happy2 ek kjue ^_^

    Time akk dulu, waktu2 cmni, ayat penyedap hati yg akk guna,

    "paper ni skali seumur hidup je amik, pasni takda dah, ak kena buat shabis baik, sepuas hati"

    Ok, tu je >_< sayang dia! :)

    BalasPadam
  12. dh lama sy x tgk koleksi kertas final exam ni.. gud luck, cKj ^^

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)