Rabu, 3 Februari 2016

susahnya!

Assalamualaikum. Hampir sebulan aku berada di Ipoh ni. Ini juga bermakna da hampir sebulan juga aku meninggalkan Kuala Lumpur. Aku baru je berpindah disini. Al maklum la tempat baru memang asing la bagi aku. Nak pergi mana-mana pun tak tahu jalan. 

 Disebabkan aku baru disini, Memang tak de kawan la. Dah tempat yang bukan kita membesar dan menghabiskan zaman sekolah. hurm.. Banyak juga la jemputan pertunangan dan perkahwinan kawan-kawan aku yang aku dah tak dapat nak pergi atas dasar jarak yang jauh dan aku pun belum punya aset sendiri. Redha je la. huh..
Aku juga dah behenti kerja. Nak mencari kerja disekitar Ipoh ni... uih.... punya susah! siapa yang senasib dengan aku akan faham betapa perit dan susah sangat. Sesak nafas. hufff...  aku kalau boleh nak office hour, sebab dah serik sangat kerja shift. Tak de life! huhu... :'( hari cuti pun kena kerja tu yang tak sanggup tu, Tapi kalau dah tak ada pilihan terpaksa aku rela juga kerja shift. huh..


1 ulasan :

  1. mmg asal ipoh ke?
    tang mana tu skg?

    Air kopi king tu blh beli kat taman cempaka, isnn je tutup.

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)