Jumaat, 21 Julai 2017

Matang

Alhamdulillah da setahun berada di Ipoh, Perak, Malaysia. Banyak yang aku lalui. Ada yang baik, ada yang buruk, ada yang seronok, dan ada yang tak berapa nak seronok. Biasa la hidup kan? Mesti ada berubahan. Terpulang la pada kita sama ada nak terima atau tak berubahan yang telah ditakdirkan oleh Allah untuk kehidupan kita sehari-hari.

Banyak yang berubah dalam kehidupan aku sekarang. Ada yang atas tindakkan aku sendiri. Ada yang berlaku dengan mengejut yang aku sendiri tak sangka. Mungkin atas sebab kata hati dan kemahuan yang kuat untuk aku keluar dari situasa yang tak menyenangkan hati. Mungkin. Ada yang menyebabkan aku menyesal atas apa yang aku dah buat, dan aku masih tak boleh nak 'move on' .

Harapkan aku lebih baik dari segala sudut lepas ni. Lebih matang mungkin.

Related image

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)