Khamis, 8 September 2011

Adush.. pening pale otak aku..



Aku da tak boleh nak simpan benda ni sorang . huhu.. Masalah betul la. aku sekarang ni tengah pening ni. pening fasal tempat praktikal (LI). Dek kerna takut tak dapat tempat, aku dengan kalutnye telah memohon dua tempat LI secara serentak. Last2 hah... ambik kau kay jue! Dua-dua tempat terima permohonan aku. Ceritanya begini..
            Kekalutan aku tak terhenti di situ jer, aku siap tanya lagi member-member aku fasal tempat yang sesuai dengan kos yang aku ambil ni. elok jer habis cuti raya aku, berlambak2 info fasal tempat LI yang aku dapat. Sampai serba salah aku dibuatnya mau pilih mana satu ataupun terima je tawaran yang aku dah dapat then buat surat penolakkan untuk salah satu tempat  yang aku terima. Hush..
            Masa cuti raya kemarin, aku sempat mohon lagi satu tempat LI yang agak dekat la juga dengan rumah aku. Tengah dalam proses bersetujuan tempat tersebut, ada masalah pula... nak surat sokongan daripada pengarah pula. Adush.. ni kerja susah ni. bukan senang tau mau buat itu. Rasa macam give up pun ada, sebab aku da terima feedback daripada dua tempat yang terima permohonan aku. Aku rasa macam mau ambil jak salah satu daripada tempat tu. Senang. Da conform da aku dapat buat LI kat tempat tu. Tak payah nak mohon2 da. Bikin problem je. Tapi kat seremban la dua-dua tu. Jauh sangat seh daripada rumah aku. Kena sewa rumah :| aku da la tak pinjam PTPTN. Hush.. patut ke aku dapatkan surat sokongan pengarah tu untuk dapatkan tempat LI yang dekat dengan rumah? Tapi.. huhu.. payah kerja nyer.. tu masalahnya.. hish.. i’m still thinking about this. It’s make me trouble on my mind to do the right choose. Assalamualaikum.


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)