Rabu, 19 Oktober 2011

Nak tapi tak boleh

Hari ni di poli aku ada kempen derma darah dan kempen derma organ. Da dua sem 2 da kempen ni diadakan kat poli aku. Aku pun teringin juga la nak merasa macam mana rasanya derma darah. Sem lepas aku tak sempat nak derma. Sem ni la peluangnya. Kebetulan pula kelas aku hari ni ada satu kelas je, memang ada masa la untuk aku join kempen ni.
Lepas da ambil borang pendaftaran dan isi, aku terus la pergi cek. Alhamdulillah stage pertama lulus. Aku boleh derma darah. Darah dalam badan aku ni ada lebih dan pekat. Ada harapan ni. ok seterusnya Stage kedua. Cek tekanan darah. Tang ni yang aku tak lepas. Tekanan darah aku rendah. Huhu.. Ya Allah aku mau derma darah gak. cemburu aku tengok orang derma berbeg-beg darah. Mungkin sebab semalam aku tido lewat la rasanya.hmm..
It’s ok la. aku da check da. Tapi tak de rezeki lagi nak buat pahala dengan darah yang aku ada ni untuk semester ni. aku akan cuba lagi untuk semester yang akan datang.  Allah itu Maha Mengetahui  apa yang terbaik untuk hamba-hambaNya. .. assalamualaikum.
*p/s : korang da derma ka? :)

4 ulasan :

  1. @Syarafi[skyforce331] try la derma..kebanyakkannyer lelaki lepas untuk dua-dua stage... :)

    BalasPadam
  2. heee. bnyk mkn kerang oke bg tmbah naikkan tkanan drh :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)