Rabu, 4 September 2013

Panda Neko Dance ~Anime Hanamaru Kindergarten~


Comel kan??!! hehehe..
Teringin nak buat kat tadika. Tapi apakan daya saya masih baru.
hehehe.

12 ulasan :

  1. kiutnya.. hee.. nanti bolehla buat.. sure budak2 suka..

    BalasPadam
  2. he3..try la bt nnti =) kanak2 mesti suka..

    BalasPadam
  3. comelnya..buat la nanti mesti murid2 suka

    BalasPadam
  4. bila kita dah jadi cikgu.. lagi2 cikgu untuk anak2 kecik macam2 kita nak buat.. rasa macam kita berada di alam diorang.:)

    cayok2 hana sokong dari belakang ok

    BalasPadam
  5. Arghhh comel melampau...>.<
    Papa papa panda neko~ Papa papa panda neko~

    BalasPadam
  6. Salam.

    hahahaha, comel gilaaaa ni kayjue..akak tak pernh tgk pun kartun ni.

    budak kecik yg belah kiri tu paling mencuri perhatian,hehehe, asyik nk tergolek ja dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe karton ni tak bape famous kak..

      Padam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)