Selasa, 23 Ogos 2011

Aku nak balik! Nak balik!


Huhu.. nak balik! Da lame tak balik rumah. Aku belum sempat lagi merasa sahur dan berbuka bersama keluarga tersayang. Dek kerna kerja2 yang terlalu banyak membantutkan niat aku untuk balik rumah pada tiap2 hujung minggu sepanjang ramadhan ni. aku redha semua tu. Lumrah orang menuntut ilmu.banyak perkara yang terpaksa dikorbankan demi kejayaan di masa depan.
Ni baru study dalam Malaysia. Belum study kat luar negara macam sepupu aku. Raya ni pun dia tak balik. Raya kat luar negara. Lagi sedih. Kalau macam tu tak mau la study jauh2. Rindu~~ hehehe. Arrgghh! Apa-apa je la! yang penting aku akan balik rumah juga JUMAAT INI!
K that’s all. Assalamualaikum. >_<



*p/s : korang lak macam mane? Da ada kat rumah bersama famliy ka? Ataupun korang pun sama macam aku? Hehe.

4 ulasan :

  1. saya pun balik jumaat nie...jiwa nie da memang tahap kat rumah dah nie...

    BalasPadam
  2. wah best dh nk balik.. syiela isnin bru blk.. nk balik jugak!

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)