Sabtu, 20 Ogos 2011

Tolonglah jangan PAKSA!



Paksaan. Salah satu perkara yang aku kurang suka kalau ia terjadi dalam rutin harian aku. Kadang-kadang paksaan itu baik. Kadang-kadang tak baik untuk emosi dan konsentrasi aku. Yang tak baik ni, yang aku tak suka. Aku tak suka paksaan sebab ia buat aku jadi muddy, semua kerja yang aku tengah buat akan jadi tak perfect, hati memberontak, marah, dan muka masam je. Kalau senyum pun, tak nampak macam senyum. Ini memang negetive. Tak best. Betul tak? Setiap orang ada hak dan kehendaknya sendiri untuk menolak dan menerima sesuatu perkara...
 Assalamualaikum.
p/s : . Korang suka ke kena paksa, kalau korang boleh katakan tak nak, ataupun tidak?


6 ulasan :

  1. fuh aku pun pantang kena paksa ne...

    BalasPadam
  2. kak bui paling benci lah paksaan ni..boleh buatkan perasaan jadi marah..

    BalasPadam
  3. tak suka di paksa.. jiwa pasti memberontak

    BalasPadam
  4. @syiela memang membenrontak.. geram jer.. kan? hehe

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)