Selasa, 9 Ogos 2011

Eiii rasa macam nak menjerit je!!


Arrrggghhhh! Tension! Banyak kerja. Berlambak. Bertimbun2.. nota tak de. Sebab subjek baru. Kena search sendiri. Tu pasal kerja banyak yang terbengkalai. Yang paling tension da dua subjek kena rujuk notes sem 1. Adush.... huhu.. da la minggu ni tak boleh balik rumah. Tiba-tiba pula ada aktiviti sampai 4 jam. Ambil kedatangan lak tu. Kalau tak datang dapat surat amaran.Baru je nak merasa berbuka dan bersahur bersama family. Huhu.. :’( nak cari tempat praktikal lagi. Kalau lambat tak dapat tempat. Minggu depan ada dua subjek yang ada kuiz. Huhuhu.. meletop pale otak aku macam ni. huh... dugaan bulan ramadhan.

~Jeritan nurani Cik Kay Jue~

Assalamulaikum.

4 ulasan :

  1. jgn tensen2..uruskan masa dgn bijak yer..insyallah semuanya akan ok..

    BalasPadam
  2. sabar ye, setiap dugaan pasti ada hikmahnya kan...

    BalasPadam
  3. @Bui Junaidi Harap2 maacam tu la kak bui.. huhu..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)