Khamis, 18 Ogos 2011

Huh... jenuh seh!


Huh... alhamdulillah.. habis juga aku baca buku ni dalam sibuk2 aku dengan assignment dan macam-macam kerja lagi. Iya bila da baca kena habiskan.. kalau tak, nanti kat akhirat nanti buku tu tuntut macam mana? Risau gak kan? Buku ni tak tebal mana pun..  144 muka surat jer... baru hari ni dapat habiskan. Hehehe.. :P
Buku ni cerita pasal seorang adik yang benci sangat2 kat kakak dia. Then bila semuanya da terlambat, barulah si adik menyesal. So, kalau berminat nak tau cerita selanjutnya, dapatkan buku ni. hehe. Sayang kakak! Hehe tapi aku tak de kakak. Aku lah kakak.. hahaha.. ok. Assalamualaikum. :)

2 ulasan :

  1. boleh beli untuk adik sy ni.. tp dia takde kakak gak..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)