Khamis, 27 Disember 2012

hadapi dengan senyuman

Suka dengar lagu ni masa ckj tengah down dan putus semangat... :')

42 ulasan :

  1. kite senyum je klau hadapi masalah.
    nanti, ianya akn berlalu jua.
    sabar jela. :)

    BalasPadam
  2. take care ye... banyakkan bersabar

    BalasPadam
  3. senyum dan bersangka baiklah :D

    BalasPadam
  4. Lagu ape tu..line slow la..hehe..mesti tenang je lagunya kn..

    BalasPadam
  5. yeah..ada lagu..mmg bg kita semangat..like..xD

    kite suke dgr lagu devotees-berjalan tanpa henti bile tgh down..try la..xD

    BalasPadam
  6. oh lagu Encik Mimpi :)

    senyum itu pengubat hati di kala duka -.-"

    BalasPadam
  7. mantap jugak lagu...baru kali pertama dengar...syg klu lagu mcm ni x dikomersial kan...:)

    BalasPadam
  8. penuh makna lirik lagu ni. apa pun hadapi dengan senyuman ea :)

    BalasPadam
  9. Salam.

    Akak pun suka lagu ni! hehehe.

    Penyanyi asal, kumpulan Dewa 19 yg dri indon tu kan.. akk suka lagu2 diorg.. ^_^

    BalasPadam
  10. Bolehla sy layan lagu ni bila 'down' yee =')

    BalasPadam
  11. Sedap kan lagu nieee.!!! :D
    Lagu encik mimpi best2x.. ehehe
    Siapa laa dia tu kann..

    Kay Jue jangan down2x ye jangan sedih2x.. :)

    BalasPadam
  12. semangat yg dinaikkan olh sebuah lagu... hee ^^

    BalasPadam
  13. ckj pun suka juga lagu devotees-berjalan tanpa henti ★ aIsyaH ★.. best.. :)

    BalasPadam
  14. ni lagu dewa Ayie Abas.. dia nyanyikan balik...

    BalasPadam
  15. betu tu -meeSUPERGIRL-.. ckj salu dengar lagu ni bila down

    BalasPadam
  16. betul tu Eiqa Almond tu yang jadi tanda tanya... siapakah dia..

    alright.. thnks

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)