Isnin, 28 Januari 2013

Menjadi wanita paling bahagia..!


Syukur Alhamdulillah untuk semester kali ni ckj dapat peruntukkan sedikit masa ckj untuk membaca buku-buku motivasi dan imilah. Ckj berjaya habiskan baca buku Motivasi Menjadi Wanita Paling Bahagia, dalam buku ini dia jadikan Asiah (isteri firaun laknattullah), Aisyah (isteri Rasulullah SAW) dan Mariam (ibu Nabi Isa a.s) sebagai inspirasi wanita-wanita yang mendapat ganjaran syurga Allah SWT. Banyak kisah-kisah mengenai mereka diceritakan dalam buku. 
pinjam google
Yang menarik perhatian ckj masa mula-mula nampak buku ini selepas membaca tajuknya ialah saiz buku ini. Kecik je ¼  saiz kertas A4 atau saiz poket. Senang nak bawa ke mana-mana.  Penulis buku ini adalah orang yang sama yang menulis buku Dont be sad. Buku ni juga dilabel sebagai buku best seller. Kalau berkenan try la cari buku. Insya Allah bermanfaat untuk kita sebagai kaum wanita. Ok. That’s All. Assalamualaikum.

14 ulasan :

  1. Assalammualaikum.

    Kjue..akk ada juga..tapi tak sempat bca lagi..akk beli time pi pesta buku yg thn lepas tu..

    sabor je la kan..hehehe >_<

    BalasPadam
  2. best nye..sy penah beli buku lebih kurg mcm ni gak..tp xt'baca..hehe..^^

    BalasPadam
  3. cikna pun ada. suka baca utk memotivasikan diri. ;)

    BalasPadam
  4. bagus2.. sy pun suka baca buku2 camni :)

    BalasPadam
  5. waalaikumussalam kak Tinta Lana... :)

    ea eh boleh pula macam tu akak ni.. hehehe sabor je la.. haha.

    BalasPadam
  6. lo... rugi tau ★ aIsyaH ★ tak baca... banyak manfaat yang leh kita dpt...

    BalasPadam
  7. supaya kita boleh perbaiki diri kab Chic Na

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)