Selasa, 15 Mac 2011

Kelas ganti hari sabtu

Hah.. itu kisah konvokesyen di polipd aq. Ini kisah hari ni punyer. Hari sabtu yang penuh dgn kenikmatkan dan rahmat Allah bg org2 yang xde kelas dihabiskan dengan tido da bangun lewat di pagi hari dan rest di bilik jerk! Tp bagi aq insan yang bernama Kay Jue(bukan nama sebenar) pagi2 lagi sudah bergegas bangun tika mereka yang lainnyer sedang nyenyak dibuai mimpi......( oi oi !! ape ni.. asal di bunga sgt ayat huh? Da2 tukar channel! Hish.. budak ni.. main2 remote larh.. uhuk uhuk..)

Maaf2 ada iklan tdi..:P hari sabtu hari bersamaan dgn 12 mac 2011. Aq ada kelas ganti untuk subjek koko aq.. (kaunseling) lame seh.. 4 jam.. dari kul 8 pagi sampai kul 12 tgh hari.. hui.. kalo tak datang ni terus gagal seh! Nasib baik lecture tak fokus pada subjek koko. Lebih fokuskan pada kaunseling. Jadi tak de ar boring. Yang aq nak share di sini, kiteorang di suruh present tentang satu jurnal yang di tulis oleh orang yang da ada ijazah. Serius aq tak paham jurnal tu citer pasal ape.. rasa2nyer hampir satu kelas tu tak paham tentang jurnal yang diorg dapat. Dia present by group (ai  ceh ceh.. spoking  seh! :P) nak buat macam mane nak tak nak kene wat gak.. kalau tak dapat markah. Jadi present je la tah ape2 tah.. lantak ar.. huhu... yang paling boring ada satu group tu dia baca jer sume yang ada kt dlm jurnal tu.. fuh dahsyat! Lame + boring = melebihi had masa (wah ada equation lak.. :P) ish2..  yang best nyer kiteorang buat kuiz tapi open book.. (acam? Bagus kan? Tp bukan salu dapat cm tu.. jarang-jarang. Hihi.) senang betul lak kuiz tadi. Comfrm ar aq dapat 100%..( berlagak seh dier ni! Maafkan dier ea..huhu)


2 ulasan :

  1. hahaa. tak pernah masuk U atau poli. taktahu nak cakap camne. :'( tapi pena gak wat presentation. time tu~ blur =,='' tapi tahniah! berjaya gak wat presentation. huhu. alhamdulillah :D

    BalasPadam
  2. tu la ciksukaberangan... ckj pun memang agak blur2 nak buat presentation ni.. terpaksa juga tu.. Alhamdulillah berjaya..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)