Ahad, 2 Oktober 2011

Kecelakaan


Assalamualaikum. minggu ni aku balik rumah. Dengar2nya mak aku excident. Tapi alhamdulillah tak teruk sangat cederanya. Tapi kereta je la teruk sikit. Masa nak membelok tu tiba-tiba ada motor melintas. Then excident.  



Risau gak aku. alhamdullilah semuanya tak apa-apa. Semuanya da settle. Mudah-mudahan apa yang berlaku ni memberikan peringatan dan pengajaran buat aku dan family aku.

*p/s: kadang-kadang pengalaman menjadi guru yang paling terbaik buat kita, tapi kadang-kala pengalaman juga memberikan kesan buruk terhadap kita. Seperti trauma yang mengambil masa yang lama untuk dipulihkan. Betul tak?

2 ulasan :

  1. saya pernah eksiden.
    lepas tu jadi takut nak drive.
    banyak pengajaran dari eksiden tu.

    alhamdulillah, mak awak tak ape ape.

    BalasPadam
  2. @Syazwan Che Deraman alhamdulillah.. tak ape2 juz tangan kiri je luka..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)