Sabtu, 26 November 2011

Yeah selesai sudah..


Alhamdulillah pada 24 november 2011 (khamis) hari last aku final exam… dan sekarang aku da ada kat rumah. Lega rasanya.. J penat betul la aku sepanjang minggu peperiksaa ni. First time aku rasa study sampai sakit2 kepala, tak boleh tidur, nak muntah dan tak de selera nak makan. Huh.. dahsyat! Nampaknya untuk final kali ni memang aku berusaha kuat nak dapatkan 3 pointer above. Kalau aku tak dapat nak naikkan pointer aku juga, aku pun tak tau la.. bila Allah nak bagi rezeki tu kat aku. Nak study kuat macam mana lagi.. aku pun tak tahu. Kita tunggu je la result kuar nanti. Apa-apa pun aku ni sebagai hamba Allah yang sentiasa mengharapkan sesuatu yang terbaik daripada Nya hanya mampu tawakal dan doa je la setelah aku da bertungkus lumus berusaha dan beriktihar.. mudah-mudahan usaha aku membuahkan hasil. Amin~~


4 ulasan :

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)