Sabtu, 11 Jun 2011

Kay Jue Blog

Assalamualaikum. Haei.. ape yang aq nak kongsikan hari ni hanyalah pendapat dan pandangan aq sebagai blogger baru. Hihi. Hari tu aq saje je blogwalking di blog-blog tutorial. Al maklumlah mau kasi blog ni cantik, kemas, dan menyejukan mata memandang gitu.. hihi.. Bagi aq apa yang ada dlm blog dan rupe blog tu menggambarkan personality yang empunya blogger.
Aq terjumpe satu blog tutorial. Header dier tulis ‘Tutorial Untuk Blog’. Memang bagus ar tutorial dia. Mudah untuk aq faham dan cube. >_< tgh aq leka mencari tajuk2 tutorial aq tertengok shout box kat blog tu. Ramai seh yang promot blog dia orang kt kapet shout box tu. Aq pun pe lagi join dua-dua kaki. Haha.. sejak aq promot blog aq dengan tak tahu malunyer di situ, VIP zone aq da makin meningkat bilangannyer. Syukur Alhamdulillah. Aq juga dapat ramai kenalan baru dalam dunia ber ‘blogger’ ni. Thanks kepada pemilik blog tutorial tu. >_<
Macam-macam blog yang aq singgah. Ada yang pinky. Ada yang cute. Macam2 la! Kebanyakkan blog yang aq singgah, rupenyer ramai gak yang tengok citer sinetron ‘Cinta Melody’ kat astro ria. Macam mane aq tau? Sebab diaorang letak lagu OST sinetron tu sebagai lagu dalam blog diaorang. Hihi.
Kepada yang da follow aq tu, singgah2 la selalu di Kay Jue Blog ni. Thanks sebab sudi follow blogku yang tak seberapa hebat ni. Okay, sampai disini dulu ya. Da~~~ hihi..

2 ulasan :

  1. sekarang mcm2 rupa blog ader..sampai pening mata menengok nyer..hehe

    BalasPadam
  2. hihi.. i agree with that kak bui.. sampey mere'lep mate' teman ni.. haha..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)