Jumaat, 5 Ogos 2011

Wahai diriku tolong la jangan terlampau memilih kawan!


Assalamualaikum. Hai. Hari ni baru ada kelapangan sikit untuk update blog. Pada yang selalu folow or terjah Kay Jue ini (ada ke?) maaf sangat sebab asyik tengok post yang same je. Untuk masa busy ni CKJ just sempat update wordless Wednesday dengan Spontaneous Thursday untuk blog ni. (kira ok la tu kan daripada tak update langsung?  Kan kan?) kepada yang tinggalkan jejak di shout box, CKJ akan jejaki korang bila ada kelapangan. Macam hari ni. ok? Hehe..
Alright tentang tajuk entry. Itu kesedaran dan peringatan pada diri aku sendiri. Entah kenapa la sejak kebelakangan ni aku asyik kurang senang dengan kawan-kawan aku. Itu yang  aku muskil ni. may be aku ni yang terlalu memilih kawan. Dengan orang ni aku tak kena, dengan orang tu aku tak suka. Habis tu aku nak kawan dengan siapa kalau aku terus bersikap macam ni. huhu.. tolong la Kay Jue. Jangan macam ni. ikhlaskan persahabatan tu. Huhu.. mereka semua ok je. Kamu yang bermasalah. (pesan kat diri sendiri)  ohh.. what happened to me..

6 ulasan :

  1. salam..

    betul..kitalah boleh terlalu memilih kawan..

    BalasPadam
  2. relax CKJ, tiap manusia ada kekurangan dan kelebihan, Allah menciptakan begitu agar ada keserasian timbul... :)

    BalasPadam
  3. ap kes cyunk ku?? xmo sdey2 yea...
    sye an ad.. hehe..
    wndu seyh sme kmo..!!
    ^_^

    BalasPadam
  4. @sekamar rindu betul tu.. ni yang CKJ takut ni.. huhu..

    BalasPadam
  5. @Miss Mango hello syg... huhu.. aku tak sedih la.. risau.. aku tak mau perasaan ni ada dalam hati aku.
    memang kau ada tapi kau jarang seh balik rumah.. huhu.. cam ne nak citer..

    aku pun rindu kau gak weh.. >_<

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)