Isnin, 25 Ogos 2014

Mulakan balik...

Assalamualaikum. Hai saya Cik Kay Jue. Ini blog saya. Kay Jue Blog. Saya lebih selesa bahasakan diri saya sebagai ckj atau aku dalam blog ni. Setelah hampir 7 bulan menyepikan diri di blog ckj dengan ini terbuka hati nak hidupkan kembali blog ni. Nak update balik. Insya Allah diberi nyawa baru kot. Entah la kita tengok la macam mana nanti.

Alright. Perkembangan terbaru ckj, sekarang ni ckj baru je bulan lepas habis belajar di Giatmara. Alhamdulillah dah berjaya dapatkan sijil SKM tahap 2  bagi pembantu juruteknik teknologi sistem komputer. Insya Allah bulan 12 ni rasanya konvo untuk giatmara ni. Masih dalam perancangan.

Sekarang ni ckj kerja full time di guardian dekat dengan rumah ckj. Jenuh da ckj cari kerja hantar resume untuk cari kerja yang betul-betul kena dengan diploma ckj, tapi susahlah nak dapat. Betul la kata orang sekarang ni memang susah nak dapat kerja. Tak pe la kerja je la kerja yang ada ni. Betul tak?


Okay lah sampai sini dulu. Insya Allah nanti ckj share lagi. J

1 ulasan :

  1. Selamat kembali,babak kerja jangan memilih sangat,kalau nak dapat kerja kena rajin apply atau paling baik org rekomen.

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)