Khamis, 30 Jun 2011

Tirai ditutup bagi bulan JUN...


Sisa-sisa cutiku da hampir habis. Ayat standard yang selalu digunakan “cepatnyer masa berlalu.. pejam celik, pejam celik dah sampai sini..” hehehe.

 Banyak jugak rupenya entry yang da aku post sepanjang bulan Jun. Tiap-tiap hari ada je bende yang nak di ‘post’. Huh.. masa cuti ni boleh la update blog tiap2 hari, nanti bila da start study... mungkin tak sekerap ni aku akan update blog. Walau apa pun aku tetap akan curi masa untuk berblogging.(betul ke aku eja ni?).  ^_^ Mudah-mudahan wireless kat poli aku ok dan laju.
Selama lima bulan aku dalam dunia blog ni, banyak tentang blog yang aku dapat tahu. Ternyata blog bukan sekadar dairi, tapi tempat untuk menyatakan pendapat, untuk berniaga online, beramal, sebarkan berita dan info-info terkini,  berdakwah dan macam2 la. >_< wow.. besor rupanya skop blogger ni. tapi aku punya blog ni hanya blog peribadi je. :P
Dikesempatan ini (ai ceh ceh ayat buku lagi meh..) CKJ memohon maafandai ada di antara entry CKJ yang tak best ke salah eja ke, entah apa-apa ke.. yang menyinggung perasaan mane2 pihak ke.. dan semua la yang berkaitan. Saya budak baru belajar dalam dunia blog ni. sebab itu la CKJ selalu skodeng2 blog senior yang da lame dalam dunia blog ni..hihi.


Terima kasih kepada muz pemilik http://komputer-milikku.blogspot.com/ , atas penghargaan anda pada Cik Kay Jue sebagai pengomen setia di blog anda. Cik Kay Jue memang agak teruja dengan info2 yang berkaitan dengan komputer. Thanks sebab sudi buat entry khas tu ea muz.



Wow.. panjangnya entry ni.terima kasih kerana sudi membaca. Assalamualaikum.

5 ulasan :

  1. sekejap je masa berlalu kan...?

    Selamat tinggal Jun... Selamat datang Julai!!!

    BalasPadam
  2. Adeh CKJ buat hati muz jadi ada taman plak dengar pujian ne... :)

    Anyway muz gembira dapat kenal dengan CKJ dan blogger yang len, kalo dah balik poli nanti jangan lupa update berita untuk kita orang ye...

    Selamat Tinggal Jun, Julai aku akan menerjah mu berhabisan... :P

    BalasPadam
  3. to TetikusMerah..
    betul tu.. yeah.. Selamat datang Julai.. huhu.. aku dipoli..

    to muz..
    alar sekali-sekala ada taman.. tak salah kan? hehe..
    CKJ pun gembira dapat kenal blogger len yang skrng ni da ramai da folo CKJ.. CKJ juga happy dpt muz walaupn identitinya masih dirahsiakan.. hahaha..

    insyallah blog akn di update juga untuk korang di bulan Julai ni!

    BalasPadam
  4. kat poli dah ade wireless ke? bestttt nyeee

    BalasPadam
  5. ada sudah bah... bukan wireless jak.. streamyx pun ada juga bah.. hihi..
    aku dapt kamsis.. tapi jauh.. kalau nak tau aku dpt blok apa.. klik sini

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)