Selasa, 21 Ogos 2012

Terima Kasih!

Assalamualaikum. >__< Ckj terus pada cerita nya ea.. Sampai je ckj di rumah sehari sebelum raya yang lepas ckj terima sepucuk surat daripada seorang blogger... 
urm.. dapat agak tak siapa? hehehe.. alright sambung cerita.. :P

Ckj pun buka la sampul surat tu.. dalam sampul tu ada sekeping kertas. Nampak macam kad.. 
Dia tulis gores dengan cermat.. kat bawah kad tu ada tulis alamat blog beliau... arisyalee.. owh... tau da siapa yang bagi ni.. ary! hehehe... alright... jum gores dan tengok apa yang ada disebalik cat warna biru ni..

taaraa.. da gores da.. 
wah... comel la ary... doodle ary main bunga api.. >___<  nak tengok yang clear? 
ni dia.. wah.. kreatif la ary.. buat kad raya macam ni.. owh.. patut la hari tu ary minta alamat rumah ckj.. nak bagi kad rupanya. huhu.. terharu rasanya... huhu.. terima kasih ary.. ckj tak bagi apa-apa pun... huhu.. insya Allah tahun depan.. hehehe... 

Terima kasih sangat-sangat ary.. ckj tak tau nak cakap apa.. huhu.. :') 

13 ulasan :

  1. seriously kretif sangat! seronok lah CKJ kan? :)

    BalasPadam
  2. waaa .. cantiknyaa ! kena goris dulu , kreatifnyaaa . kad raya gores dan menang ni . haha

    BalasPadam
  3. @putryteya

    Betul2 kreatif :)

    BalasPadam
  4. cantik!!serius kreatif..
    jeless la plk..lame xdpt kad rye..x'D..

    hehe..SELAMAT HARI RAYA CKJ..xD

    BalasPadam
  5. canteknye...nice bLog... =)
    follow me back ye... =)

    BalasPadam
  6. Waah,comelnya kad tu!:D
    Untunglaa.Hihi

    BalasPadam
  7. wahh, so kreatif.. kali pertama tgk kad raya gores & menang ni, hukk...

    BalasPadam
  8. tahu tak pe caliph shuriken.. ckj first time ni dapat .. hehehe..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)