Sabtu, 4 Ogos 2012

dugaan bulan ramadhan...

Assalamualaikum. huh.. lama tak update blog. Sebab yang pertama kerja banyak. Sebab yang kedua sebab internet block. Dugaan yang terbaru charge lappy aku hilang. Kena curi rasanya.. huhu. dugaan. Lappy aku pula da habis bateri. huhu..Sabar je la.. 
Mungkin ada sesuatu yang lebih baik akan berlaku kan? huh.. ok nak sambung buat assignment. Kreadit beruk band and lappy to safya.. :) 

36 ulasan :

  1. itu mmg btol2 dugaan tu ckj. sabar yaa? :)

    BalasPadam
  2. camtu la hidup ni, kesian cik kay jue, sabar naa,, dugaan bulan pose ni byk kelebihannya kalau kita mmpu tanggung,,amin.. (^___^)

    BalasPadam
  3. sape la yg curi tu. sabar ye ckj :)

    BalasPadam
  4. fi lagilaa internet takda trus..ni barulaaa online...hehe

    BalasPadam
  5. insyaAllah apa yang berlaku ada hikmahnya..Kalau ada yang tak menyenangkan kita pasti ada benda yang menyenangkan kita berganda di masa hadapan..Sebab saya pernah merasainya=)


    p/s:saya makin suka tengok header sis..hehehe~

    BalasPadam
  6. sabar ye ckj. cik na doakan yg terbaik je utk ckj. ;)

    BalasPadam
  7. Selamat beribadat...
    salam ramadhan..

    BalasPadam
  8. Sabar sebahagian daripada iman...

    BalasPadam
  9. alololo. tak dpt df nak bantu :( huhuhu sabar yee

    BalasPadam
  10. byknye ujian... hehee
    sabor jelah... hee xD

    BalasPadam
  11. pehhhhh...
    charger hilang??
    mahal kottttttt..
    ary turut menangis sama atas kehilangan charger lappy ckj..
    Huhuhuhu..
    Xpe..
    dapat wit raya nti, ganti eh^^

    BalasPadam
  12. Salam.

    Akak tgk kat wall fb tdi..kjue dah dpt gantinya.. hehehe :)

    Kjue sihat kat sana? rindu kat dia.. :)

    BalasPadam
  13. puasa2 pon ad jugak yg tgn panjang .. haih . saborrrr je lahh ..

    BalasPadam
  14. DUGAAN DUGAAN ,,

    CKJ BUSY PUN .. JGN LUPO JAGE KCHATAN TU .. ^_-

    BalasPadam
  15. sabar ye..ada hikmah di sebalik kejadian2 tu..insyaallah..xD

    BalasPadam
  16. patut lama menyepi... sabar ye dear.. moga ada hikmah atas apa yg berlaku.. InsyaAllah

    BalasPadam
  17. Alololo bersabar jelah ! :)

    Anyway selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri !

    BalasPadam
  18. cpeat siapkan esemen sblm ble aye.hehe

    kunjungan sempena raya

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    MAAF ZAHIR DAN BATIN

    BalasPadam
  19. huhu.. thanks FarhanahAdzlan atas peringatannya.. :)

    *hehehe thnks.. >_<

    BalasPadam
  20. huhu tau x pe ary_lee.. huhu.. thanks.. huhu..

    BalasPadam
  21. hehehe tu la kak Tinta Lana.. alhamdulillah.. :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)