Sabtu, 22 Jun 2013

Menu Hari ini.. jeng jeng jeng!

Setelah jenuh memikiran masakkan apa yang hendak ckj masa hari ni, ckj buka la blog resepi.. cari resepi.. akhirnya dapat resepi dari blog Resepi Nannie Kuzaifah. Setelah puas ckj stalker blog kak nannie ni, Alhamdulillah. Dapat jumpa juga resepi yang sesuai, mudah dan tak guna banyak bahan iaitu Ayam Masak Kicap. hahaha.. Mesti ada yang kata 'ele itu pun x reti.. ' biar la.. yang penting sekarang ckj da tau.. haha.
Mempersembahkan...
comot sikit sebab piring kocik
untuk sayur pila aku memang masak tanpa resepi. (aku tau masak sayur je sebenarnya.. :P)
Alhamdulillah laku lauk aku hari ni. Habis. yeay! >___<   lepas da beban aku untuk minggu ni. hehe..

Assalamualaikum. 



8 ulasan :

  1. kalau masak kicap, Hana suka ikan masak kicap :D selalu amik kuah masak kicap tu banyak2.. hehe :D

    BalasPadam
  2. wowww..nmpak sedap je :) tiba2 lapar plak..adehhh

    BalasPadam
  3. mula2 ckj memang nak buat berkuah Haruno Hana 하나 tp x menjadi.. :P

    BalasPadam
  4. xde la pandai mane pun AiSyA LiEzA.. ni pun tgk resepi..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)