Khamis, 9 Februari 2012

Site

Assalamulaikum. Alright. Ini fasal praktikal aku. Iya itu kisah yang aku mau share di Kay Jue Blog hari ni. :)
Start hari Rabu , hari mula bekerja minggu ni aku nampak staf-staf kat tingkat 4 (bahgian details planing) busy- busy belaka (adush rosak bahasa :P) macam Kak Yatie. Eh.. tapi Kak Yatie tiap-tiap hari aku tengok dia busy. Tapi cool je dia buat kerja. Mungkin da biasa kot. Betul tak Kak Yatie? Hehe. Eh.. da kelain lak.. sorry Kak Yatie.. hehe.
Ok2 bebalik pada cerita asal. Da dua hari termasuk hari ni kerja banyak di luar kawasan pejabat. Sebab dorang tengah buat ‘tas....’ urm tas ape tah tak ingat la. Senang citer macam checking peti agihan TM kat kawasan tertentu berdasarkan kertas plan. Tengok sama ke tak. Hah.. lebih kurang macam tu la. (aku rasa korang mesti tak paham kan? Tak pe la.. huhu) penat juga kerja kat luar site ni. walaupun juz duduk kat dalam kereta. Tapi tadi lagi penat daripada semalam. Hari ni Abang Zefrull dengan Kak Yatie tolong Kak Farhana buat serve kat kawasan dia. Kat  San peng.  Huh.. agak serabut dan pening aku tengok dorang. Baca kertas plan dalam kereta. Ruang kat dalam kereta tu tak cukup luas dan tak sesuai sebenarnya untuk baca kertas plan yang sebesar A3 dan lagi besar daripada tu. Tapi nak buat macam mana. Hehe.
Lama juga la berpusing-pusing kat tempat yang same. Sebab susah nak cari peti agihan TM tu. Banyak masalah teknikal masa letak benda tu. Itu fasal la kita dapat susah tadi. Huhu. Fokus, punya fokus pada kawasan tersebut,  sampai jam 3 lebih baru lunch. Huh.. semua yang ikut rombong tadi keletihan lepas lunch. Hehe.. paling kesian Abang Zefrull. Da la dia yang bawa kereta. Of coz dia paling penat. Tapi tak pe dia lelaki. Hehe.. penat sikit je tu. Kan? Hehe..
Hari ni memang penat. Tapi best. Sebab busy. Masa pun rasa macam terisi. (wah da macam pantun david teo da.. haha..). alhamdulillah aku dapat something juga hari ni dan semalam (ai yang ni macam tajuk lagu.. hehe) .urm panjang juga ea entry ni. ok that’s all. Thanks for reading.

*p/s : Thanks kepada Kak Yatie, Abang Zefrull dan Kak Farhana sebab bagi/ajak aku join dorang hari. :)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)