Isnin, 20 Februari 2012

Doa Untuk Aku


Masa cuti sebelum aku start praktikal aku baca balik novel lame, tak pena-pena aku aku baca balik bila da baca. Kali ni saje-saje je nak hilangkan bosan kononnyer.. Last2 tak baca habis sebab aku da tau da cerita dia dari A sampai Z. Hehe. Iya la da baca da. Cerita dia memang best. 

Ini dia sinopsis cerita ini yang aku ambil kat website PTS.
Adly yang sangat percaya doa ibunya adalah senjata dia menempuh kehidupan. Doa ibu yang mujarab membuatkan dia dapat masuk universiti. Apabila ibunya meninggal dunia, dia hampir berputus asa. Kemudian, dia mendapat tahu ada beberapa golongan yang makbul doanya. Bermula pencarian Adly untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 40 doa daripada setiap golongan supaya dia lulus cemerlang peperiksaan.

*p/s: nak tau cerita selanjutnye? dapatkan buku ni. hehe.. Assalamulaikum. 

7 ulasan :

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)