Ahad, 12 Februari 2012

Rindunyer tak TERKATA!

Seribu kenangan di kenang kembali. Apa yang dikenang? Kenangan apa yang seribu? Hehe... Dua  tiga hari lepas di wajah buku. Atau lebih di kenal sebagai muka buku. Atau lebih famous dengan nama Facebook dan lebih moden dengan hanya menyebutnya FB. (wah banyak juga ek name untuk Facebook ni. hehe) Alright balik pada topik. Pic ni di like oleh kawan aku.
hasil kreatif Florance Low
Wah da lame tak tengok pic ni. memang rindu. Tersangat rindu! Ini gambar yang paling utama bagi drom Blok Lima. Tempat rehat, tidur, goto-royong dan spot check mingguan masa aku di PLKN.  PLKN kumpulan 1/ siri 7 2010 kat Kem San Shui, Tawau, Sabah. 3 bulan tu aku tak jumpa family aku. Huhu.. Hah.. da nak mula da drama. Hehe.. apa lagi bila gambar ni di Like. Ia mengimbau kembali kenangan2 yang tercatat disitu. Banyak feedback comment  dari budak-budak blok lima untuk gambar tu.

Aku pun apa lagi post la something kat wall. Tengok pic ni.
pergghh! Memang rindu sangat. Tengok ar berapa banyak komen. Sampai 61 komen. Berchatting, bergaduh, bertanya khabar dan mengusik. Ai.. dah macam dalam drom da kat ruang komen tu. Baru kat FB belum jumpa dorang lagi. Kalau da jumpa tak tau apa jadi. :P aku pun masih belum punya kesempatan untuk terbang sekali lagi ke Sabah untuk jumpa dorang.Walau apa pun, di sebalik ketegasan dan disiplin ala-ala tentera,  dorang memang giler dan best! Macam-macam kes. Hehe..  Aku amat rindu masa tu dan ingin merasainya sekali lagi. Assalamualaikum.



*p/s : . Jum korang kita balik Kem! 

10 ulasan :

  1. hehe. memang susahkan nak lupakan kenangan manis :D hihi

    BalasPadam
  2. @Detective Fiqa betul2... mesti tersenyum tiap kali teringat...

    BalasPadam
  3. @mayasufi itu la fasal.. tggu aku kaya la mummy.. nanti aku terbang ke sana ya? hehe..:P

    BalasPadam
  4. hahaha...rindu kem plak ka..mcm best je..
    ENTRIES TERBAIKK>>>
    6 Buffering Earning Untuk Bulan ini..



    BalasPadam
  5. MANA SATU CIK KAY JUE DLM GMBR TU?

    KENANGAN MMG SERING MENGUSIK JIWA..*__*

    BalasPadam
  6. @mira maisara sanggup.. masa last day di kem ramai yang mohon untuk lanjutkan latihan lagi 3 bulan.. :P

    BalasPadam
  7. @Bui Junaidi kak bui rasa saya yang mane? hehe.. :P
    betul2 mengusik... :P

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)