Isnin, 13 Februari 2012

Tolong! Aku dittttarrrrik!

Assalamualaikum. Haha.. dahsyat betul tajuk entry ni.. (dahsyat ker? -.-) Alright entry aku pendek je. Penat la hari ni. ok that’ s all. Tq. Haha.
Eh bukan itu yang aku nak cerita. Da dua hari ni, sejak aku terjumpa laman sesawang ni. atau lebih di kenali dengan website. Sebenarnya bukan website sangat. Dia sama macam blogger tapi bukan under blogger. (faham? ) hehe. Aku terjumpa benda best kat tumblr . entry dia simple dan best. Memang bijak ar pemilik page tu. Dia cuba post satu ayat. Tapi aku suka ar! Membuatkan aku terus di tarik nak stay je kat page dia. Korang boleh terjah page tumblr dia kat sini.
kat bawah ni ayat yang wat aku gelak dari tumblr tu.



15 ulasan :

  1. gurauan anak beranak.. hehe


    Jemput cuci mata tengok shawl, tudung, inner di butik fiQ’Ra =))

    http://www.facebook.com/media/albums/?id=164060767034987

    BalasPadam
  2. @oli-go dan @Bui Junaidi ayah dia ingat 'lapar' 'serius' dan 'bergurau' tu nama.. haha..

    BalasPadam
  3. @Butik fiQ'Ra hehe.. klakar.. ckj tersenyum dan gelak masa 1st baca tu..

    alright ckj akan terjah fb tu. thnks yeah! >_<

    BalasPadam
  4. @nurfaizah hehe.. best tumblr dia.. cuba la terjah tengok dan rasainya sendri.. :)

    BalasPadam
  5. hahahaha =p

    bijakkk2 ayah dia.. xleh bg ayah tengok ayat ni, kang nak mntak blanje makan ke xleh dah..ahahha

    BalasPadam
  6. @Natasya Naslin hehe.. betul2..

    kalau macam tu boleh kita guna untuk kenakan kawan kita yang asyik ngadu lapar kat kita.. ok x? hehe..

    BalasPadam
  7. Kesian seorang anak dapat bapak yang sengal haha! XD

    BalasPadam
  8. haha! lei la knekan kawan pasni...

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)