Khamis, 30 Mei 2013

Mari lipat pakaian

Assalamualaikum. Hari ni ckj nak share cara-cara melipat pakaian dengan mudah. ckj terjumpa video ni di FB. jum tengok.. heheh.. 

Senang cepat dan kemas kan? Menarik! >_< siapa yang malas nak lipat pakaian tu boleh la cuba.. hehehe..


9 ulasan :

  1. kalau utuk org bujang best lah guna ni. hehe

    BalasPadam
  2. tak efektif ke atas baju yang kainnya lembik^^

    BalasPadam
  3. wah.. walaupun nak buat masa mula macam remeh, tapi hasilnya walah! memudahkan kerja. khas untuk yang suka guna baju banyak tapi malas nak lipat. sangat sesuai. hehe

    BalasPadam
  4. wah² stylo ah...kemas je baju terlipat kan..hihi

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)