Sabtu, 18 Mei 2013

Tutorial Tudung Bawal

Assalamualaikum. 


Menarik cara penyampaian dorang. Sebenarnya video ni lebih kepada syarat-syarat bertudung yang mengikut cara islam. Semoga ia memberi maanfaat dan panduan buat kita semua dalam memperbaiki diri. 

Berfesyen tak salah. Janji kita memenuhi syarat-syarat yang tentukan dalam islam. 

14 ulasan :

  1. suka juga tapi diorang mcm lebih kepada sindir. kot ada yang meluat dah jadi satu kesilapan kat situ. nak bagi panduan kena lembut2 baru orang suka :)

    BalasPadam
  2. wah berwajah baru blog ckj hehe

    BalasPadam
  3. menarik betul semua video diorang ni ^^ dahlah pandai2 semua :)

    BalasPadam
  4. Salam.

    Makin femes diorang ni,hehehe

    BalasPadam
  5. setiap orang ada pendapat dan pandangan mereka sendiri kan hana hadi? betul juga tu kena berlembut.:)

    BalasPadam
  6. yang penting tutup rambut dan cover dada :)

    follow sini
    www.fatindiana.com

    BalasPadam
  7. betul tu Dianaa..

    thnks.. ckj da folo u .. :)

    BalasPadam
  8. Salam.. boleh cuba tuto nie nanti.. :)

    BalasPadam
  9. urm.. blh ckj tanya sesuatu Nurrul?

    urm nurrul tengok ke tak video ni? sebab video ni bukan tutorial tudung sebenarnya..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)