Isnin, 27 Mei 2013

Spontan

Hari Sabtu lepas ckj keluar dengan kawan comot-comot ckj. Ckj terima mesej wechat daripada kawan ckj, Qu. Dia ajak keluar makan. Dah hampir tiga tahun juga tak jumpa, Kali ni dapat keluar bersama. 

Riuh suasananya dengan gelak ketawa bercerita tentang hal-hal yang lalu dan kini. Aktiviti yang tak dirancang. spontan. Da alang-alang semua ada kat rumah hujung minggu lepas. memang ok sangat la kan?
ok that's all. terima kasih atas kesudian anda membaca. Assalamualaikum. >_<

*Kadang-kadang hal yang berlaku spontan tu lebih menyeronokkan daripada hal yang dirancangan kan? Sebab bila kita da merancang, Kita akan bayangkan macam-macam yang bakal berlaku. Bila apa yang kita bayangkan tak berlaku, itu yang menghampakan. betul tak?

*huhu esok result final exam keluar.. wish me luck ok? 

9 ulasan :

  1. Semoga dapat result yg cemerlang =)

    BalasPadam
  2. wahh..bestnyeee dpt jmpe kwn2 lame. hehe..smoga dpt result yg gempak..wish you luck :)

    BalasPadam
  3. smga bjya esokk.. saya lak minggu dpn result kuar.. >.< mmg sonok kuar ngn kwn2 :)

    BalasPadam
  4. apa yg terjadi secara spontan lebih meninggalkan kenangan manis untuk kita.. all the best!

    BalasPadam
  5. betul.. spontan tu sangat best. banyak kejutan :)

    BalasPadam
  6. Kjue...makin comey le,hik3.

    Iya, benda yg spontan, best sbnrnya, sebab ada elemen kejutan kat situ kan.. ^_^

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)