Rabu, 22 Mei 2013

Hamba & Pencipta

Assalamualaikum. Hari ni ckj nak review buku ni.
Sebenarnya ckj da lama da habis baca buku. Buku ni lebih kepada cara-cara untuk kita perbetulkan hubungan kita dengan Pencipta kita. Dalam buku ni da 4 bahagian. Ketuhanan. Kitab. Hubungan kemanusiaan. Kehidupan. 


Topik yang menarik yang ckj pilih dalam buku ni ialah Belajar No.1 tapi Dakwah bukan No.2. Topik ni menceritakan dakwah boleh dilakukan dalam aktiviti seharian kita. Ia juga membetulkan prespektif  masyarakat mengenai dakwah. Serta banyak lagi. 
Alright that's all. >_<

9 ulasan :

  1. dakwah dan belajar dalam satu masa. boleh kan. :)

    BalasPadam
  2. buku yg menarik :) dakwah boleh dilakukan pada bila2 masa aje.. masa belajar, masa bergaul, masa makan pun boleh ^^

    BalasPadam
  3. Salam.

    Blog Iqra' akk dah terbengkalai..huhu.. tak tau nak review buku camne..kena blajar dari kjue agaknya.. :)

    BalasPadam
  4. dalam berbual kosong pun kita boleh berdakwah.. secara tak sengaja :)

    BalasPadam
  5. EH .. CAM BESH JE :) NNTI NAK CARIK LA . HEHE

    BalasPadam
  6. wahh!! boleh beli buku nih :) thanks review ^_^ *saya guna baucer buku kat mph xde peratus2 lak.. leh je rembat apa je...hek4*

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)