Selasa, 7 Mei 2013

Ada lagi ke subjek ni kat sekolah hari ni?

Assalamualaikum. Hari ni ckj dengan tak sengajanya telah mengemas rumah. Bukan kemas apa pun.. kemas barang-barang yang tak digunakan lagi. alih-alih tak sangka boleh jumpa lagi benda ni..


Perrrgghh! ada lagi buku sekolah rendah dalam rumah aku! hahaha...

Sekarang ckj da nak habis poli da.. Buku ni da bertahun. Buku Tahun Enam, masa tu tahun 2004.. lama kan? hehehe.. oh ya ada lagi ke subjek kajian tempatan ni kat sekolah rendah hari ni?? 
rasanya da tak de kan?

18 ulasan :

  1. hehe.. entah ada lagi ke tak subjek ni... Hana pun belajar masa sekolah rendah aje :)

    BalasPadam
  2. wah subjek yang saya paling suka
    walhal subjek ni tak masuk UPSR pun
    beriya beli buku nota, sebab nak tgk peta. ehe..

    BalasPadam
  3. Best subjek kajian tempatan ni ;D hee

    BalasPadam
  4. Salam.

    Taktau ada lagi ke tak kjue,hahaha, legend ni, simpan lagi.

    Akak dah habis hntr kt pusat kitar smula. Best subjek ni..sebab relate dgn geografi.

    BalasPadam
  5. mcm dah xde lah ! hehehe x sure lah .

    BalasPadam
  6. hehe.. subjek ni ada lagi la.. masa saya jd guru praktikum kat skolah, mengajar subjek ni.. hehe..

    BalasPadam
  7. heheh mcm ada lagi. sebab nanti sek men sambung geografi plak

    BalasPadam
  8. iya ka Sally Yatiey? hehe ckj tak ingt la subjek ni ajar kita fasal apa .. :P

    BalasPadam
  9. bukan simpan kak Tinta Lana.. terjumpa hehehe..

    sy baru je hntrnya ke pusat yg sama dengan akak..haha..

    BalasPadam
  10. wah ada lg ea Ariff... baru tahu...

    BalasPadam
  11. baru ckj perasan subjek ni ada kaitan dengan subjek geografi ea hana hadi.. thnks.. hehe..

    BalasPadam
  12. ahhahah... sub y paling x suka :3

    BalasPadam
  13. ckj pula xingt sama ada ni ckj suke ke tak AiSyA LiEzA.. :P

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)