Jumaat, 8 Julai 2011

Carry Paper

Assalamualaikum. Haei. Semalam aku pergi rumah sewa kawan aku. Saja-saja je nak tengok macam mana kehidupan mereka yang duduk rumah sewa. :P sambil2 tu aku teman kawan aku ni susun jadual. Dorang kena carry paper. Huu... pening kepala aku tengok diorang. Apatah lagi dorang yang nak menyusun jadual. Banyak yang bertindeh la.. tak cukup jam kredit la.. huu.. macam2 seh!
Kawan aku yang carry tu nasihat kat aku, “weh kau jangan la carry paper.. merana...” hui.. aku tak mau la.. minta jauh ar dari carry paper. Biar la lulus janji tak CARRY!
Syukur Alhamdulillah aku tak carry paper. Kena study betul2. Tak mau main2. Nanti susah, merana, pening kepala, sakit otak.. dan macam2 lagi la..


Good Luck to All of You! ^_^


*p/s : kepada korang yang belum pernah carry paper tu, maintain kan result korang.. jangan sampai carry... kepada yang carry paper, jangan putus asa, putus semangat, jangan rendah diri. Chaiyok! Orang yang carry paper pun boleh dapat anuegarah pointer terbaik tau! CKJ tak tipu tentang ni, ini kenyataan.



4 ulasan :

  1. carry paper??hurrm...sy kciik lg..
    ta paham lorrhh..explain skett??
    heheh..dtg jom blog nona..
    ermm..http://nonasani.blogspot.com

    BalasPadam
  2. @babyhehe.. macam ni baby, kalau kita gagal untuk subjek urm.. cthnya BM la kita gagal dalam exam, kita kena ambil balik subjek tu untuk tahun depan. hah.. faham? hihi :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)