Selasa, 5 Julai 2011

Paras 3 weh! Huhu..


Assalamualaikum.. haei.. aku di Port Dickson sekarang! tapi bukan untuk picnic!! study weh! huhu... Jam 7.33 pagi tadi.. aku da bertolak KL à PD. Jam 9.33 pagi sampai. Ema bakal roommate aku (sekarang da secara rasmi jadi roommate aku ^_^) da lama tunggu aku. Sorry seh Ema.. lambat sampai. Kita orang pun bergegas ke Cafe B (tempat daftar kamsis).

Petugas kaunter : Okey, next!
Kita orang pun pergi la ke arah petugas yang panggil tu.
Petugas Kaunter : Blok apa?
Kita orang : P...
Petugas Kaunter : Alright.. paras tiga.. nak paras dua ni ha.. orang last yang ada patner da ambil...
Masa tu diorang tengah isi borang. Aku tengok2 la juga siapa orangnya.. larh.. member aku sendiri kot!! NADDYYA!
Aku : larh... kau! Ish...kau ni! (aku pukul-pukul manja lengan dia) ~geram~
Dia senyum jer.. may be happy dapat buat aku agak sakit hati. Huhu.

Tak pe la.. aku redha jer la.. salah aku.. datang lambat. Memang dapat paras 3 la jawabnya.
Ehhh... nanti dulu. Ada orang yang datang lagi lambat daripada aku dapat lak paras bawah. Hish.. ini tidak adil!! Macam mana dia boleh dapat paras bawah! Hish... geram geram geram!
Dengan keringat dan kudarat aku dan adik aku. Aku angkut barang-barang sikit-sikit. Perrrgghhh! Penat seh.. basah lenjun baju aku. Huu.. panas. Lepas da angkut barang kena kemas bilik pula. Hu.. memang penat hari ni.


Konklusi bagi perjalan untuk ke kelas bagi semester ini.. adalah.. aku dapat blok paling jauh dalam map poli, paras 3 pula tu! Huhu.. memang kurus aku sem ni.

12 ulasan :

  1. bagus dapat slim lah CKJ lepas ne...hehe

    BalasPadam
  2. @muztak la..harap2 macam tu la.. :P
    yang tak bestnya, bila da sampai ke kelas badan da berpeluh2.. tak segar da.. huhu..

    BalasPadam
  3. hehehe..
    slmat berada di PD..kt pd rmai abg2 askar tu

    BalasPadam
  4. selamat menguruskan diri..hik2..^_^..kim salam ngan abg askar yer..hahaha..sila jgn sampaikan..

    BalasPadam
  5. Bagus juga tu, leh eksesais cara mudah..

    BalasPadam
  6. @Bui Idzra Ryn thnks kak bui.. kalau TER sampaikan macam mane?? :P

    BalasPadam
  7. @padlie betul tu.. huhuhu.. selama 6 bulan..

    BalasPadam
  8. tau je sbb dlu pah dok pd jap.. Institut Kejuruteraan Tentera Darat tu hehe

    BalasPadam
  9. takpe..anggap je excersice..hihi

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)