Isnin, 6 Februari 2012

50 inggit Part 1


Assalamualaikum. Semalam aku hang out. Da lame tak hang out. Al maklum la kawan2 aku semuanya busy dengan hal masing2. Kalau dorang cuti pun bukannya dapat jumpa pun. Masing2 ada je halnye. balik kampung la,malas nak keluar la, duit tak de la. Macam-macam. Entah la aku pun tak tau la bile aku boleh jumpa dorang semua macam zaman sekolah dulu. Macam yang korang biasa dengar, “ tiap pertemuan pasti ada perpisahan kan? Kalau ada jodoh dan umur yang panjang boleh kita jumpa lagi.” Macam tu la agaknya aku dengan dorang.

Berbalik pada apa yang aku nak share hari ni. semalam aku hang out, teman kawan aku buat projek photograhpy dia (sebenarnya lebih kepada assignment dia). Kena dapatkan macam-macam jenis effect guna kamera disler. Then buat story board present dalam bentuk video. Dia budak masscom. Jadi korang sendiri pun tau kan budak masscom ni macam wartawan sikit. Kita orang pergi Mines je.

Da alang-alang keluar ni aku pun nak guna la voucher 1 Malaysia tu. Itu pun aku juz guna RM 50 je. Tinggal lagi RM 100 kat aku. Lagi RM 50 aku bagi dladola guna beli novel dia. Huh.. bagi aku kan RM 200 yang  kerajaan bagi untuk aku yang tengah pratikal ni, banyak sangat ar. Kalau setakat nak beli alat tulis dan kertas2 RM 100 da cukup rasanya. Kawan aku kata RM 200 tu baru dapat 1 buah buku untuk satu subjek. Huh.. tak tau la aku nak cakap macam mana. Ramai gak kawan2 aku yang gunakan voucher tu untuk borang novel. Bukan nya untuk keperluan belajar. May be dorang pun macam aku dan kawan tu.  Hah, ni la dia barang yang aku beli semalam kat kedai buku Har Vest, Mines.





*p/s : Tak tau nak beli apa lagi untuk baki lagi RM 100. 

4 ulasan :

  1. hahaha.df pon semalam baru dapat jumpa kawan2. hang out same2 :)hihi
    yelaa. biasela tu. normalkan . bukan kawan2 CKJ je . yg lain2 pon same

    BalasPadam
  2. @Detective Fiqa tu la.. mmg da jd normal da benda ni. tggu semua da keje or da nak kawen bru dpt jumpe kot.. hehe..

    BalasPadam
  3. BERTUAHNYA DPT VOCER..HARI AHAD LEPAS KAK BUI G KEDAI BUKU POPULAR..FULLAMAK,PENUH DGN ORG...

    BalasPadam
  4. @Bui Junaidi hehe.. mst ramai yg tgh habiskan vocer la tu sbln tarikh luput vocer tu hujung bulan 3...

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)