Ahad, 1 Julai 2012

Aku pilih...

Assalamulaikum. huh... nampaknya hari-hari busy ckj dah nak makin dekat dengan ckj. huh.. Alright. Ckj nak minta pandangan korang untuk pilih sesuatu...
antara..

Pringles
Mister Potato
Jacker
rempeyek
Agak-agaknya yang mana yang menjadi pilihan snack korang untuk bersantai-santai atau apa jua la keaadannya... Kalau Ckj, pilih rempeyek.. hehehe tak tau la kenapa.. may be ada macam-macam kat rempeyek tu.. ada kacang, ada ikan bilis.. kan? 

*p/s :  korang pula macam mana? >_<

33 ulasan :

  1. jaa x suka rempeyek sbb ada kcg. jaa x mkn kacang. so, jaa lebih suka pringles, jacker dan m. potato tu especially kalo perisa tomato!

    BalasPadam
  2. shu pon mcm sis jaa. hehe. x bpe ske rempeyek sbb ad kacang. kalau mkn pon shu mkn tepung2 dy je.

    shu ske pringles sour cream onion tu. hehe. ske bwang :)

    BalasPadam
  3. pilih rempeyek . sebab rempeyek tak de pengawet , dan bahan perisa yg len . (walaupun kalau ikutkan pilih pringles)

    teya makan rempeyek mesti buang kacang atas dia ! :P

    BalasPadam
  4. suka rempeyek tp xleh mkn sbb ada ikan bilis. hehehe.. yg lain2 tu suka la. ;)

    BalasPadam
  5. slalu sy perabis mister potato ank sdara, diorg mamam mcm main2 jaa, huh..

    tp baru2 ni sy mamam satu balang rempeyek.. ada kacang, ikan bilis, pastu ada jgak kacang yg mcm dlm dhal tu ;p

    BalasPadam
  6. rempeyek!! adeh.. dh lma x mkn tu... sedap laa..

    BalasPadam
  7. mane murah laa hehehehehehehe

    BalasPadam
  8. kalau saya nak keropok ikan yang goreng sendiri tu..hihi..nak nak kalau dari terengganu...sedap..hii

    BalasPadam
  9. rempeyek.. kalo takde semua kat atas tu akak belasah dik :)

    BalasPadam
  10. mr potato plus nestle bliss... ehehee xP

    BalasPadam
  11. Salam.

    Rempeyek!!! Lagi2 buatan nenek angkat, heh3, sebab ada banyak kacang, ikan bilis pun bertimbun2,ok, terlebih2 lak,heh3.

    Tapi, rempeyek lah yg dipilih, sbb ada gabungn kacang ngn ikn blis..shedapppp! >_<

    err..kjue nk buat bisnes rempeyek ke?heh3

    BalasPadam
  12. Salam kjue :)

    Rempeyek!!! Sebab ada gabungan kuasa dua ant kacang, ngan ikan bilis. shedaappppp! rangup dan bermutu tinggi..err?

    Ada yang cuma letak kcg dal..tpi yg jenis ni kureng skit..heh3.

    Pastu, kepok kentang tu plak, Mr. potato kot yg sedap..tpi..trasa sungguh kegaramannya..huhhh

    BalasPadam
  13. rempeyek tetap dihati ku!first choice

    BalasPadam
  14. rempeyek atau aku panggil tempeyek tu mmg sedap...tp kalau mkn, aku selalu asingkan kacangnya dulu...gigi bnyk berlubang...x boleh tampung sngt kekerasan kacang. haha...

    BalasPadam
  15. gua ni anak kampung. sekut moden tak reti makan. sah la gua pilih rempeyek tu. tapi kan, ada jugak wa dgr org sebut tempeyek. ekceli, mama gua kalo time nak raya mulalah sibuk menerima tempahan tempeyek ni. ok, gua nk gtau lu. tempeyek sedap weyyy dr segala jajan-jajan moden tu. :)

    BalasPadam
  16. semuaa yg ada diatss. yummy!!! lama xmkn :)

    BalasPadam
  17. betul tue..akak pun suka rempeyek..

    BalasPadam
  18. wah2.. mesti jaakechik ni takut jerawat naik muka ni.. tak nak makan kacang kan? hehe... perisa tomato ea.. hehe..

    BalasPadam
  19. tepung rempeyek tu sedap kan |shuhadaothman|TM? owh.. bawang ea.. sedap2.. ckj pun suka... :)

    BalasPadam
  20. ramai juga yang tak suka kacang yang ada pada rempeyek ea putryteya.. kenapa ea?

    BalasPadam
  21. jadi kena buang ikan bilis dulu la sebelum makan Chic Na?

    BalasPadam
  22. wah rempeyek kacang dhal caliph shuriken.. ckj tak berapa suka yang tu.. hehe..

    BalasPadam
  23. hehe ckj baru je makan tempoh hari Emma.. :P

    BalasPadam
  24. amboi nak yang murah aje Cik Anis ni.. hehe..

    BalasPadam
  25. mak ai keropok lekor ka Azee Hana? adeh.. ckj da lama tak makan!

    BalasPadam
  26. hehehe wah2 dahsyat kak Tinta Lana ni.. mau inti lebih.. hehe..

    sy pun tak suka rempeyek yang kacang dal tu..

    hish.. mana ada sy buat bisnes kak.. saje je tanya.. :P

    BalasPadam
  27. tempeyek ea APAN? hehehe... susah tu nak keluarkan kacang yang termasuk dlm gigi yang berlubang.. haha..

    BalasPadam
  28. ya setuju.. mak Ruzzezanie ambil tempahan? wah2 boleh la tempah untuk raya ni.. hehe..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)