Selasa, 3 Julai 2012

Satu bahagian settle

Assalamualaikum. first sekali, syukur alhamdulillah aku da present da aku punya praktikal siang tadi walapun ada sedikit ketidakpuasan masa dan masalah yang lain. Apa-apa pun ianya da berlalu da tadi. huh.. lepas beban! 

Fasal report pula, aku kena pergi kat firma yang aku praktikal tu minta surat pengesahan report. adeh.. kenapalah tak beritahu awal-awal. huh.. nasib baik firma tu dekat je dengan rumah aku. Esok atau lusa insya Allah aku pergi. Ini pun mata da kuyu... 
sedang berfikir  >___<
Entah kenapa aku rasa macam tak best je nak start semester ni. huhu. kuat sangat rasa tu. Susah ke huh subjek-subjek semester  5 ni? hish.. kalau belajar mana de ada senang. kalau senang baik duk mengadap blog je. Datang masa da nak final terus jawab paper. ok la aku da start fikir perkara-perkara yang mustahil da ni. Thanks for reading. >_< 

*p/s : baru balik dari PD petang tadi.. huhu.. 

26 ulasan :

  1. hah...
    insya-Allah ary pun prktikal nti...

    BalasPadam
  2. awak!! kuat kuat kuat. awak boleh. :)

    BalasPadam
  3. hihi..biasa la mula nk start sem br mmg rasa xseronok..tp bila buat kerja n bljr ngn kwn seronok;)

    BalasPadam
  4. da hbis prakikal...mesti lps ni rindu2 la tuh...kalau da setel semua report, mmg lega la...

    BalasPadam
  5. oh hoooo.. sem 5 memang subjek sush. sila percaya. kihkihkih..

    psst, lu semangat sangat ea g PD? sampai typo taip PERTANG. :)

    BalasPadam
  6. InsyaAllah boleh.. all the best ye

    BalasPadam
  7. doakan yag terbaik for u and all d best yek!

    BalasPadam
  8. mcm byk je report ckj kena buat . hehe

    btw , ckj belajar mane ? eh ? macam dah tanya je .hehhe .

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum kjue!

    Cepat2, tukar mindset! Think POSITIVELY ok! ^_^

    InsyaAllah..man jadda wa jadda kan? >_<

    BalasPadam
  10. InsyaAllah boleh. chayok2 ckj ! hehe :)

    BalasPadam
  11. kuatkan semangat ok. xlama dh pun. lg setahun grad la. lgpun sem 6 ada final project kan? caiyok dear! :)

    BalasPadam
  12. sebenarnya, saya juga mengalami sedikit keboringan pada sem ini -,-

    BalasPadam
  13. hehehe sikit ar rindu2 tu APAN.. huh memang lega.. >_<

    BalasPadam
  14. hehehe ni yang tkut ni susah ea..

    heheh typing error... semangat gitu Ruzzezanie.. :P thnks tegur.. da betulkan da.. >_<

    BalasPadam
  15. huhu tu ar kak Tinta Lana.. tgh berbelah bagi ni.. huhu..

    BalasPadam
  16. thanks Chic Na... yup tak lama lagi.. tengah sabar menanti.. final projek yang risau ni.. huhu... thanks for wish.. >_<

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)