Khamis, 29 Mac 2012

Cik Kay Jue terima email

Hah? Email apa yang aku dapat? Ugutan ka? Kritikan ka? Cacian ka? Atau pujian ka? Hehehe.. aku dapat email dari senior aku, Kak Arma. Dia baru je lepas konvo 23 mac lepas. Sedih la Kak Arma konvo tapi aku tak dapat datang tengok. 

Alright. Berbalik pada topik. Kak Arma email minta aku editkan gambar-gambar konvo beliau. Hm.. dah lama sebenarnya aku tak mengedit gambar. Last masa form 5 aku ambil upah mengedit. Kali ini baru ada balik tempahan. Alright. Meh tengok hasil kerja aku mengedit. 




Hah.. macam mana ok tak? huh.. bergerak juga kekreatifan otak aku setelah beberapa tahun tak ambil upah mengedt gambar. Syukur Alhamdulillah kak karma suka dengan hasil kerja aku. Aku tak de ar  kreatif sangat. Tapi .. Hm.. kalau korang nak minta aku editkan pic korang boleh je. tempahan dibuka bila-bila masa daripada sekarang. Hehe promot sikit. Assalamualaikum.

22 ulasan :

  1. waa, kretip rupanya ckj kte ni. :)

    BalasPadam
  2. Creative enough!:) walaupun dh lama tak mengedit, kan? bakat tu tetap ada!

    BalasPadam
  3. Thanks FIFIEY LYCHEE MARATION... macam tu la.. syukur bakat saya tak hilang.. :)

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. hehe.. biasa-biasa je Jahidih Saili... thanks.. :)

    BalasPadam
  6. wahhh.. boleh suruh ckj wat kan ni, ehheheh

    BalasPadam
  7. Dak Fisha : boleh2 dengan hati yang terbuka.. >_<

    BalasPadam
  8. cantik. kreatif rupanya CKJ nie
    blog anda pun cantik

    BalasPadam
  9. thanks Dalila Diela.. tak de ar kreatif mana biasa2 je.. malu saya dibuatnya.. :P

    BalasPadam
  10. wah..tahniah2 pndai edit.hehe

    BalasPadam
  11. nice, pandai mengedit rupanya ^^

    BalasPadam
  12. sukalah gambar yang latar belakang buku 2..

    BalasPadam
  13. thanks Ayesha Ramlee... kak arma yang pilih pic buku tu.. ckj edit je.. hehe..:P

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)