Jumaat, 30 Mac 2012

Video Dakwah Lukis-Lukis :)

Assalamualaikum. Just nak share benda menarik. Semalam CKJ macam biasa blogwalking. entah macam mana lepas tengok video 'My Generasi' kat blog Syarafi, terjumpa video ni. kreatif la cara empunya video sampaikan ilmu. jum tengok. :)


*p/s : simple je kan? best la tengok. >_< sambil-sambil tu dapat ilmu.

14 ulasan :

  1. ala x leh bukak
    kena blok

    BalasPadam
  2. @Anum huh? kena block? CKj buka boleh.. huhu.. jap2 tukar link baru..

    BalasPadam
  3. aiyaa takleh download. ruginyaa :(

    BalasPadam
  4. Ardini Izzati : boleh buka kan video tu? try dwnld guna realplayer downld..

    BalasPadam
  5. Salam..wah..sgt2 kreatif..suka sgt2 :) bestnya klu semua pendakwah boleh ambil pendekatan mcm ni kan? mudah, sng difahami :)

    BalasPadam
  6. betul tu Jahidih Saili.. nampak pendakwah kena lebih kreatif untuk sampai ilmu supaya dapat menarik minat masyarakat espcially golongan muda. :)

    BalasPadam
  7. pendekatan yg kreatif utk sebar ilmu ^^

    BalasPadam
  8. caliph shuriken : betul tu.. cuma kita je kena rajin mencari.. :)

    BalasPadam
  9. Salam.Lana suka jika sesuatu disampaikan dengan kreatif seperti ini..

    Itu termasuklah dalam soal agama.

    Dah tiba masa, kita gunakan teknologi2 yg ada, untuk menyampaikan ilmu dengan cara yg lebih berkesan.

    :)

    BalasPadam
  10. sama la kita Tyntha Lana.. sukakan benda yang kreatif begini.

    betul tu.:)

    BalasPadam
  11. memang terbaik ciksukaberangan! kebetulan terjumpa video ni.. :) thnks sebab sudi selongkar entry ckj terharu pula.. hehe..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)