Rabu, 14 Mac 2012

Da lama tak kena akhirnya kena juga!

Assalamualaikum. Huh.. sejuknya malam ni. Panas pun ada.  Macam-macam suhu da aku rasa. Nampaknya demam datang lagi.. 

“hello demam, lama tak jupe. Awak sihat? Huh?”
“………”
“ Awak tak pernah sihat? Hahaha.. memang la sebab awak demam.awak penyakit. Haha
 Saya manusia. Tapi tiap kali jumpa awak mesti saya sakit. Huhu..”

Itu dia serba sedikit dialog antara aku dan mrs. demam. (tengok aku da mengarut da sorry)
Da lama tak kena demam. Hari ni baru kena. May be sebab aku da dua hari kot kena hujan. Iya la aku pergi balik kerja naik kederaan dua roda. Mana ada atap. Hehe.. rasa macam teruk sangat pula demam ni. Padahal tak de ar teruk sangat. Aku siap boleh berlagak macam aku ni sihat macam biasa. Hehe. (saje mengedik)
Huh.. tak pe la layan je la demam ni. Best jugak kan? Asalkan demam ni tak main kasar dengan aku udah ler.. hehe.. sakit itu kan penghabus dosa. Betul tak? Terima kasih ya Allah sebab bagi aku sakit. :)

*p/s : korang jaga kesihatan ea. Mesej ikhlas dari budak perasan sihat. :P kecohkan demam pun nak post kat blog.. 

22 ulasan :

  1. same la kite kay jue.. musim kot skrg ni.. kwn2 Cik Anis pun ramai yg demam. Cik Anis ni pun bari baik jee.. kepale je pening2 sikit... smoge cpt sembuh kay jue :)

    BalasPadam
  2. hahaha jangan lupa pergi klinik n mkn ubat okay ^^ ayooo

    BalasPadam
  3. moga cepat cepat sembuh okeh :)

    BalasPadam
  4. baru sembuh dari demam? hah.. ini mest demam Cik Anis da berpindah kat CKJ ni. hehe..
    may be kot musim orang demam dan kali ni ckj pun ikut serta. :P

    BalasPadam
  5. jgn lupe mkn ubat okee ! semoga cepat sembuhhh :)

    BalasPadam
  6. semoga cpt sihat CKJ. .
    jgn lupe makan obat ^^

    BalasPadam
  7. KAK BUI KENA DEMAM JUMAAT LEPAS,SAMPAI ISNIN STILL RS TERUK..TP ALHAMDULILLAH SELASA TU DH SEMBUH..

    BYK2 KAN BEREHAT CIK KAY JUE,MINUM AIR BADAK JUGAK UTK BUANG PANAS DLM BADAN...

    p/s:header tu belum betul2 finalize lagi..hehehe

    BalasPadam
  8. kesian ck , semoga cepat sembuh k , makan ubat tau2 :)

    BalasPadam
  9. thanks kak Bui Junaidi atas nasihatnya.. :)

    *p/s : owh.. ok.. ingatkan kak bui tak perasan msg tu.. sebab tu CKJ tanya banyak kali.. :P

    BalasPadam
  10. a'ah..sekarang ni musim hujan. saya kena hujan cket, dah demam seminggu.

    BalasPadam
  11. lama da tak kene demam. tapi hampir nak demam adalah. harap awak sihat2 je. amin :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)