Jumaat, 30 Mac 2012

En.Zack Excident!

Petang tadi macam biasa di office tak de kerja. aku mengadap lappy aku la blogging. tiba-tiba Hannan Putra Luchador bersuara 

" Weh Zack excident! nak ikut tak pergi tengok dia.."
"huh? excident?!"

terus keluar dengan tergesa-gesa dan muka yang sangat risau. aku pun apa lagi... tutup lappy terus keluar  sampai kat lobi office, aku tengok hanan ada lagi kat situ tengah tunggu Janggut Emas. aku tak puas hati lagi, blur-blur sebenarnya tentang status keadaan En.Zack. aku pun tanya.

"Zack sekarang ada kat ner?"
"kat rumah.."
"teruk ke weh?"
"tak tau la. aku call dia tadi. tapi tak dapat.."

terus masuk balik dalam office. may be dia pergi kat tempat Janggut Emas kot.
tak lame lepastu dorang pun muncul dengan bawa beg En.Zack dan kita orang gerak pergi rumah En.Zack.

Sampai kat rumah En.Zack, aku tengok dia da terlentang baring kat ruang tamu dengan kaki dan tangan yang berbalut. huh.. teruk juga ar. buat sementara ini Allah ambil nikmat tangan yang Dia beri pada En.Zack. dia tak boleh nak gunakan kedua-dua belah tangan dia sebab jari dan tangan luka-luka. Kaki dia pula lulut sebelah kiri dia berbalut. seksa aku tengok dia tadi. Tapi Janggut Emas dan Hannan Putra Luchador boleh gelak tengok dia. ish.ish. ish.

ish,ish, ish, sabar je la aku dengan zack ni. sakit2 pun boleh on9 fb. tadi punya  parkinson tangan dia aku tengok. 
Syukur Alhamdulillah dia tak apa-apa. cuma motor dia teruk juga ar dengarnya.Mudah-mudahan En.Zack dapat pengingatan daripada apa yang da terjadi pada dia. Jangan bawa motor laju-laju ya En.Zack. Semoga  cepat sembuh dan boleh kembali teruskan praktikal. ok.Assalamualaikum.

*p/s : Janggut Emas, Hannan Putra Luchador dan En.Zack, mereka adalah kawan-kawan yang praktikal bersama Cik Kay Jue di ANDKL Bukit Anggerik. :)

20 ulasan :

  1. eish3. da nak bes li dah. cam member fisha gak. excident. pastue kene extend li. kira wat li mse sem7. risau lah kan. fisha gi praktikal pon nek moto. dala byk kete. lori. tawakal jela.:)

    wahh. tekaan ckj betul. fisha yg pkai tdung kuning tuh.hehehe.

    BalasPadam
  2. Dak Fisha : member fisha pun excident juga? kesiannya. moga dia sabar dan tabah hadapinya. tapi En.Zack ni dia tak extend li. juz MC je 3 hari.

    CKJ pun naik motor gak g keje. hehe.. hati-hati la kita ea..

    betul ke? hehe.. nak hadiah.. :P

    BalasPadam
  3. teruk. tuh yg kene extend tuh..betul2. hehehe..
    nanti fisha hadiahkan doodle..hehehe,

    BalasPadam
  4. Dak Fisha : teruk juga ea.. dugaan buat dia... huu..

    nak buat doodle? betul ke ni? hehe..

    BalasPadam
  5. Salam..mg cepat sembuh..
    klu exident mtr mmg biasanya akan cedera..kena sntiasa hati2.. :)

    BalasPadam
  6. smoga selamat segalanya...

    BalasPadam
  7. salam kenalan
    www.laman-ayahsu.blogspot.com

    BalasPadam
  8. smoga cepat sembuh kwn eksiden tu ^^

    BalasPadam
  9. Salam. teringat akak jatuh motor..5x, hehehe. Semoga en zack tu segera sembuhnya.. :)

    BalasPadam
  10. semoga en. zack cepat sembuh :)

    BalasPadam
  11. azam : Salam perkenalan juga. CKJ da follow azam.. :)

    BalasPadam
  12. caliph shuriken ; mudah-mudahan.. :) thanks doakan dia.. :)

    BalasPadam
  13. kak Tyntha Lana pernah excident juga? teruk tak kak? thanks kak lana doakan en.zack.. :)

    BalasPadam
  14. harap-harap macam tu la Dalila Diela... thanks ea doakan untuk dia.. :)

    BalasPadam
  15. semoga encik zack cepat sembuh~ amin :)

    BalasPadam
  16. itu lah ,nasib baik hannan naik ngn aku, kalau x ,tak taw la nak cakap ape .SEDIH !

    BalasPadam
  17. Satelit Puaka : memang nasib baik ar.. Syukur Alhamdulillah.. :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)