Jumaat, 23 Mac 2012

Tak terkejor teman!

Assalamualaikum. Huh.. hari ini CKJ start la balik blog walking. Balas balik la kunjungan kawan-kawan blogger yang sudi komen dan tinggalkan jejak kat Kay Jue Blog ni. Huh… baru beberapa hari break. Macam-macam perubahan da CKJ tengok.  Entry mereka pun da terlepas beberapa hari da. Huhu. (cerita da basi aku baru nak tau apa kes.. huhu) ada yang da tukar header. Ada yang da tukar template. Macam-macam la! Semua cantik-cantik! Hehe.  Memang hiduplah blogger-blogger ni. Hehe. Meriah! Rasa macam aku yang ketinggalan jauh.. huhu sedih pula :’( Huhu.


8 ulasan :

  1. hehehhe blog ckj pon cantik ape..

    BalasPadam
  2. kan? kalo berblogging ni, rs cm masuk dunia lain. seronok2.

    BalasPadam
  3. hahaha dah sihat ye? baguslahh .bw jgn tak bw

    BalasPadam
  4. hehe .. :)) luv blogging ! btw ur blog so nce :)

    BalasPadam
  5. betul anNaqia... memang rasa lain.. seronok sangat! >_<

    BalasPadam
  6. real? thanks nurul syuhada... me too luv blogging.. :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)