Rabu, 27 Jun 2012

Hari tanpa perkataan.. *31

25 ulasan :

  1. dalam cite korea ada makanan ni..nasik kalau x silap kan..

    BalasPadam
  2. alahai sayangnya nak makan...

    BalasPadam
  3. sayangnyer nak mkn.. tgk jelah!

    BalasPadam
  4. comel! kalau rasa sy layak, undila sy & peserta2 laen :)

    http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_27.html

    BalasPadam
  5. itadakimasuuu~... ehee xD

    BalasPadam
  6. taak jadik nakk makan kalau mcm nie , simpan dalam loker smpay busuk . ahhaa

    BalasPadam
  7. comelnye la. mesti syg nk makan.. hehe

    BalasPadam
  8. alala, comelnyee. kalau shu simpan je kot. ahaha :D

    BalasPadam
  9. syiela, Kesuma Angsana dan aisya.. sayang nak makan tengok je la.. :P

    BalasPadam
  10. ok, kalau nasi tu dah dikepal-kepal, di ketuk-ketuk, digumpal2 macam ni, sah gua takkan makan dah! gua ni penggeli orangnya. lu, sila baca gua ni cerewet yg amat bab kebersihan ni. kihkihkih

    BalasPadam
  11. hehehe setiap orangkan ada citarasa dia yang tersendiri.. kan Ruzzezanie?

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)