Selasa, 19 Jun 2012

Kemanusiaan

 Kemanusiaan... Ia ada tapi susah nak diperlihatkan... 

44 ulasan :

  1. means ia jarang2 berlaku. kot.. :)

    BalasPadam
  2. tak ramai yang sanggup buat macam ni.

    BalasPadam
  3. susah nak jumpa..
    ambik la ayat tu ckj..:)

    BalasPadam
  4. awww awesome..suke entry nih..
    and Cendol suke header CKJ jugak..
    ia senget tapi comel

    BalasPadam
  5. Salam..

    Kjue..selalu2lah tgk Untamed & Uncut kat TV9. Ada babak, smpai nangis sembunyik2 akk dibuatnye,heh3. (-_-)

    BalasPadam
  6. 1 dalam seribu mungkin :)
    nice sharing ckj ^^

    BalasPadam
  7. kadang - kdang sifat kemanusiaan ni sukar di tonljolkan
    Kadang-kadang sifat kemanusiaan ni ada org guna untuk menunjuk2
    Kadang-kadang sifat kemanusiaan ni kita mahu sorok sejauh mungkin

    ckj jom join contest first fi kt blog fi :)

    BalasPadam
  8. bgus la. tlg menolong. siap bgantung2 berangkai lagi tu. tapi bahaya gak ek... niat dia mmg ikhlas tu..tabik spring!

    BalasPadam
  9. Tolong menolong amalan mulia, tp mmg susah nak jumpa org baik camni sekrg =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

    BalasPadam
  10. baik betul budak2 tu...ramai orang boleh buat, tp x ramai yg sanggup buat...

    BalasPadam
  11. kanak- kanak ni, hatinya murni, bila meningkat, terdedah kepada hasutan dan orang sekeliling. ramai yang lupa akan kemurnian itu

    BalasPadam
  12. sebak tgk gmbr ni..jrang jumpa org cmtu..sanggup ambil risiko..huhu

    BalasPadam
  13. kanak2.. penuh sifat belas kasihan...

    BalasPadam
  14. gd one... iktibar utk semua tks

    BalasPadam
  15. ALHAMDULILLAH,RAMAI LAGI MANUSIA YG BERHATI BAIK KAN..^_^

    p/s:lama kak bui x singgah..dah berubah blog..cantik...

    BalasPadam
  16. haritu chemay ada jumpa gmbar 2 lelaki selamatkan anak kambing.
    terharu jugak bila tengok
    :)

    BalasPadam
  17. jaa dtg klik like blog ckj...hehehehe

    BalasPadam
  18. dorng tnjuk teladan yg baik wlaupn masih kecik xD

    BalasPadam
  19. Prihatin sungguh kanak2 ni

    BalasPadam
  20. Urmmmm...
    Jarang dilihat..

    BalasPadam
  21. betul tu Chic Na.. jarang2.. tapi ada >_<

    BalasPadam
  22. huhu.. sy jarang tgk tv la kak Tinta Lana..

    uih... kenapa sembunyi2? hehe..

    BalasPadam
  23. betul Syarafi[skyforce331].. ckj setuju.. :)

    Insya Allah... >_<

    BalasPadam
  24. tu la ckj first time tgk pun rasa macam bahaya jaakechik... tapi tak pe la selamat akhirnya.. >_<

    BalasPadam
  25. itu la yang kita sedihkan sekarang ni muhsin.aminudin... mereka terpengaruh..

    BalasPadam
  26. Alhamdulillah kak Bui Junaidi..
    p/s : hehehe thanks kak.. >_<

    BalasPadam
  27. betul tu kadang2 daripada mereka pun kita dapat belajr banyak benda kan shar90? >_<

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)