Khamis, 21 Jun 2012

Spontaneous Thursday*30


Kesibukan melandaku bagaikan tsunami yang melanda... dush! amek kau..secara tiba-tiba tanpa pembuka kata.. huhu..

26 ulasan :

  1. dah tgk ayat ni si fb ckj tadi hehehehe.... busy pasai apa ni ckj?

    BalasPadam
  2. waaah...budak elektronik meang selalunya sibuk :D

    BalasPadam
  3. memang sibuk sesibuk sibuknya lah ni. :)

    BalasPadam
  4. hebat cKj, bz pun smpat publish satu en3, hikk...

    BalasPadam
  5. jom2 kita membizikan diri ye :D

    BalasPadam
  6. saya pon tengah busy jugak..kih3=)

    BalasPadam
  7. samalah kita, ckj...
    ary tak sempat nak hupdate gak..
    Tapi ary taip di malam hari dan autopublish je~

    BalasPadam
  8. heheheh nanti ckj story ea jaakechik... >_<

    BalasPadam
  9. hehehehe tu la |shuhadaothman|TM.. busy sikit.. tetiba je.. :P

    BalasPadam
  10. sy pun rindu kat kak Tinta Lana.. huu... :'(

    BalasPadam
  11. yup betul tu O CIKTEDDY! kita kena happy walaupun busy..

    BalasPadam
  12. tu la ckj nak buat autopublish pun tak sempat2 ary_lee.. huhu..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)