Jumaat, 1 Jun 2012

Masa Lalu, Masa Depan, dan Hari Ini...

Wahai masa lalu yang telah berlalu dan selesai, tengelamlah seperti mataharimu.Aku tidak akan pernah menangisi pemergianmu dan kamu tidak akan pernah melihatku termenung sedetik pun untuk mengingatimu. Kamu telah meninggalkan kami semua pergi dan tidak akan kembali lagi.
Wahai  masa depan engkau masih dalam keghaiban! Maka aku tidak akan pernah bermain dengan khalayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. Aku pun tidak bakal memburu sesuatu yang belum diciptakan dan tidak ada satu pun darinya yang dapat disebutkan.

Hari ini milik anda, adalah ungkapan yang paling indah dalam 'kamus kebahagian', kamus bagi mereka yang menginginkan kehidupan yang paling indah dan menyenangkan. =)

-La Tah zan-

22 ulasan :

  1. Soo nice ckj. Suka!

    Gunakanlah hari-hari yang ada dgn penuh rsa bahagia.

    BalasPadam
  2. nicely put in words!
    sedetik pn tak akan kembali, walaupun kita menangis air mata darah sekali pun

    BalasPadam
  3. Harini aku bnyk menemui entry yg membuatku termenung seketika..

    ini salah satunya.. kjue..akak dalam dilema..

    BalasPadam
  4. ahhh..hari berlalu...aku smakin tua..hehe..

    BalasPadam
  5. hmm :) sangat sangat bermakne bagi fiqa. huhuhu thanks yee

    BalasPadam
  6. di mana ada cKj.. di situ ada lana kn, hikk...

    BalasPadam
  7. waa .. nice words CKJ ! smoga hari ini lebih baik dari semalam :)

    BalasPadam
  8. macam tu pula kak Tinta Lana.. dilema apa kak? hehehe..

    BalasPadam
  9. betul Si Jagung... awak semakin tua.. hehehe..

    BalasPadam
  10. wah..nice sharing..hari ini yang menentukan ktw masa depan..^^

    BalasPadam
  11. Bila fiza rasa down.. Fiza selalu sebut kata-kata tu.. Sampai hari ni fiza masih pegang.. Memang indah kan kata-kata dia ckj.. :)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah sekurang-kurangnya Fiza Suhaimi ada kata2 yang boleh jadi penguat semangat fiza.. :)

    betul tu.. indah.. :')

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)