Selasa, 5 Jun 2012

Suasana hijau

Assalamualaikum. yeay! ada line internet.. hehehehe...  gumbira rasanya tak terluah hahaha. Alright.sekarang ckj tgh buat sticker ketiga. Dua sticker da siap.. siapa la yang empunya sticker tu ea? hehehe.

Adeh... Panasnyer kat sini... Melampau-melampau panasnya. Cuaca kat sini lain sikit la dengan cuaca kat Kuala Lumpur. Duduk kat dalam rumah rasa macam duduk kat tempat mandi wap. huhu. Tapi waktu malam best. Sejuk sebab banyak pokok-pokok. =) 
gambar hiasan :P
Kat kampung ni juga tak macam kat KL tu. Udara kat sini segar-bugar. Oksigen daripada pokok-pokok hijau pun banyak . Suasana tenang je.. tapi bosan sikit. huhu. Dalam pada tu juga ckj rasa bersyukur sangat-sangat sebab kat Malaysia ni masih ada tumbuh-tumbuhan hijau dan masih ada kampung-kampung. Ckj sedih tengok ada kawasan-kawasan yang da gondol sebab nak wujudkan pembangunan. huh..  

*p/s : dunia makin maju, Bumi makin kehausan. :'(
*rasa macam buat karangan sayangilah bumi kita pula.. hehehe...

49 ulasan :

  1. kat mana tu ? ckj punya kampung ke ? memang lawa . tapi siang panas . heheh

    BalasPadam
  2. Salam..kjue balik kampung.. :) hehehe. selamat bercuti dan merehat2kan diri ya kjue :)

    BalasPadam
  3. sticker? nk nengokkk..hehee

    #kita sdg mngalami global warming! panasss....kne pki sunblock!

    BalasPadam
  4. tenangnya tengok suasana nya :)
    rasa nak pnjat je pokok kelapaa tu :)

    BalasPadam
  5. nak rasa kehijauan meh dtg umah shu :)

    BalasPadam
  6. area utara mmg panasnya agak berbeza, huh...

    BalasPadam
  7. tenang je duduk kampung kan ckj :)

    BalasPadam
  8. best dia duduk kampung... hehee xD

    BalasPadam
  9. yup..slamat dtg ke kampung...jom pi kg saya pulak..hehe

    BalasPadam
  10. ok la kt kg ada tnet..kg dila guna brdband..tp still lmbap...huhu..ya Allah..cntiknya kg yg khijauan...:)

    BalasPadam
  11. mcm kt kg cik anis jee kt kedah hehehe.. eh, ckj kt perak kan??? atenye perak kt mane?? bote ke??

    BalasPadam
  12. wah! tumbuhan yang menghijau . tenang jek tengok . huhuhuh . mesti sonok kan ?

    BalasPadam
  13. Duduk kampung best :D Tenang je fikiran. hehe. Cuma kadang2 bosan ^_^

    BalasPadam
  14. kan..kan..kan..sekarang cuaca panas lain macam..global warming kot..huhu..

    BalasPadam
  15. Saya anak kampung. Weee. :)

    BalasPadam
  16. huhu . kampung jangan cakap lerrr . memang segar udara nye kalah bndar . sejuk jeea kalau hujan . hehe :P

    BalasPadam
  17. bestnya kat kg dapat line. .hee .btw ,cantik gambar tu ,subhanallah .

    BalasPadam
  18. org bndar ckp kmpung best, tapi org kampung pulak ckp bandar best. hehhe

    BalasPadam
  19. kg adalah tempat yang terbaik! he3.. ckj jmput la mai rumah... ;D

    BalasPadam
  20. da lame x balik kampung .. rindu nyer ~

    BalasPadam
  21. kat perak Ratu Lissa.. tapi pic tu bukan la kampung ckj.. juz pic je.. huhu..

    BalasPadam
  22. hehehehe nanti bila da siap sepenuhnya ckj post entry nye ea kocix!..

    tu la.. huhu..

    BalasPadam
  23. insya Allah kalau ada rezeki ckj dtg |shuhadaothman|TM.. :P

    BalasPadam
  24. sesekali mencari ketenangan shar90... melihat alam.. :P

    BalasPadam
  25. hehehe thanks Mr. Jagung.. boleh je nak pi kmpng jagung.. :)

    BalasPadam
  26. ckj pun guna brdband juga la ~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~..

    yup memang cantikkan hijau.. indah ciptaan Allah.. :)

    BalasPadam
  27. hehe itu gambar google je Cik Anis.. iye kat perak... :) mane tau awak nyer kampung kat bote? hehe :P

    BalasPadam
  28. may be la Cik Semut..... global warming.. huhu..

    BalasPadam
  29. hehehe line bb je Najwa.. itu pun tak beberap ok sangat..

    thanks.. pic google je tu.. huhu

    BalasPadam
  30. a'ah la Atie iskandar.. selalunya macam tu kan? hehe..

    BalasPadam
  31. setuju ! mai rumah FARHAN.. alright.. insya Allah.. :P

    BalasPadam
  32. hehehehe insya Allah ada rezeki Hani Shaa mesti dpt balik kmpng juga kan? :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)