Isnin, 7 Mei 2012

Broken...

Assalamualaikum wahai penduduk bumi sekalian.. haha. Selamat pagi bloggers... pagi-pagi ni meh kita asah daya pemikiran kita yang tengah fresh ni. jum-jum.
Broken... perkataan pertama yang muncul di minda aku bila tengok gambar. Rasa-rasanya ada banyak maksud tersirat yang boleh kita ungkapkan/ ulas di sebalik gambar ni kan? 

urm.. ok aku biarkan persoalan  tu. harap ada yang sudi ungkaikan maksud di sebalik gambar ni dengan pandangan dan pemikiran anda. Bak kata Yuna dalam iklan kamera "Setiap gambar ada lagu nya.. " Bak kata Cik Kay Jue "Setiap gambar ada maksud tersiratnya.. haha" 


*p/s : apa ye? ;)

30 ulasan :

  1. ganas....camne boleh patah pensil, kucuali orang yg ganas je

    BalasPadam
  2. Mungkinkah Gambar adalah ibarat cerita. He2

    BalasPadam
  3. takkan dah patah hati dengan report. :)

    BalasPadam
  4. Patah tumbuh hilang berganti. Erk? Hehe.

    BalasPadam
  5. selalunya hati..

    setuju dengan Eien

    BalasPadam
  6. dah tension sgt study ue..abes pensel sume patah..haha :)

    BalasPadam
  7. patah hati,
    itu yg jaa nampak!

    BalasPadam
  8. hahahaha bukan susah pun nak patah kan pensel azam.. haha.. :P

    BalasPadam
  9. hahaha itu tak patah hati Dak Fisha... stress.. haha.. :P

    BalasPadam
  10. huh?? me?? heart borken |shuhadaothman|TM?? oh.. no no no.. haha..

    BalasPadam
  11. hehehe macam lirik lagu je Eein Azryn.. hehe..

    BalasPadam
  12. c'axoera ヅ : amboi dia minta pensel lain pula nak patahkan haha..

    BalasPadam
  13. pensel mydin, cepat patah :)

    BalasPadam
  14. hahaha betul tu APAN.. benda murah kualiti pun kurang la.. hehe..

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)