Khamis, 24 Mei 2012

Spontaneous Thursday*27

46 ulasan :

  1. mmg tepat kena muka sendiri ..wuu

    BalasPadam
  2. ok sy yg makan gula2~jd sy terasa manis nya :/

    BalasPadam
  3. betul tu.. ^_^

    p/s : terasa sungguh.. =_=

    BalasPadam
  4. ha'a lah..sgt byk..~bersyukurlah sbb ktw masih ada kesempatan itu^^

    BalasPadam
  5. betul tuu.. tak tertanggung dosa ni.. hmm.. InsyaAllah akan berubah lebih baik..

    BalasPadam
  6. wuuuu, menusuk ke dasar hati.

    BalasPadam
  7. sama2 lah kita muhasabah dri...

    BalasPadam
  8. benar .
    kita kena selalu bermuhasabah diri ...

    BalasPadam
  9. soo true ckj. guna kesempatan yg ada dgn baik *peringatan utk dri ni* :)

    BalasPadam
  10. insya Allah...selamat beramal,my dear :)

    BalasPadam
  11. Salam.

    Kita salu dengar, org tua cakap, orang yang baik, pergi lebih cepat menghadapNYA..supaya dia tak 'tercemar' dgn tipu daya dunia.

    Yg ini pun betul juga..masih diberi ksmptn, supaya kita perbanyakkan amal kebaikan..

    Apapun, soal maut ditgnNya..soal usia, kita boleh berusaha..betul la kan kjue?hehehe. makan bukan2, tak senam, tpi pergi awal sbb penyakit, tu lain citer yep, >_<

    BalasPadam
  12. betul2. fisha sokong entry ni :)
    entry yg sgt bermanfaat.
    mekasih ckj :)

    BalasPadam
  13. sy pcaya ruang yg ada skrg utk tingkat amal & pluang utk mohon ampun...

    BalasPadam
  14. dush3 ! tumbuk dri sendiri . huk

    BalasPadam
  15. terase mase ini dh dibazirkan ckup byk skali... huhuu

    BalasPadam
  16. betul, jom tingkatkan amal ^^

    BalasPadam
  17. Betul3. Bertaubat la sebelum terlambat.

    BalasPadam
  18. insya Allah Fiza Diaries.. sama2 la kita berubah kearah kebaikkan.. :)

    BalasPadam
  19. Thanks |shuhadaothman|TM... Alhamdulillah.. sama2 la kita.. :)

    BalasPadam
  20. hai kak Tinta Lana..

    betul tu...

    yup.. pasal di datangi penyakit tu lain cerita.. hehe..

    BalasPadam
  21. yup Eein Azryn.. selagi masih punya kesempatan.. :)

    BalasPadam

Thanks yeah. sebab sudi tinggalkan komen anda. :)